To błąd. Masz okazję to próbuj. Przed kościołem 50 1.8 ustaw na 2.2 zrób trochę fotek z bliska, poszczególne osoby kadrowane do pasa i kilka z szerokiego (17mm) "po całości". Weź aparat usiądź w ławce w miarę z przodu, pierwsza z brzegu. Nie wychodząc z ławki i nie przeszkadzając nikomu pstryknij kilka fotek z wejścia pary młodej do kościoła. Jak będzie w miarę jasno (zanim para wejdzie musisz spróbować - iso do 1600, czas nie dłuższy niż 1/60) to załóż 17-85 jak ciemniej to 50 1.8 - może uda się bez lampy (WB na auto i obowiązkowo format RAW). Po komunii podejdź do przodu przed młodych (poczekaj aż fotograf "pstryknie" swoje ) i zrób trochę fotek - 50 na 2.2, czasy jak wyżej. Nikomu tym nie będziesz przeszkadzać, a dużo się możesz nauczyć.
Wyjście z kościoła - stań z tyłu i lekko w bok za fotografem 17mm, przysłona 4.5 - 5.6 iso 400 i pstrykaj zważając aby nie przeszkadzać fotografowi. Przed lokalem to samo.
Na sali podczas tańców 50-tka nie wyrabia z AF-em, więc możesz nią tylko jakieś portreciki na zewnątrz i przy stołach.
Tańce na szerokim - będzie jaśniej i większa GO - szukaj ciekawych ujęć. Pstrykaj, sprawdzaj, poprawiaj i baw się dobrze - z aparatem oczywiście, bo chcąc mieć dobre fotki zabawa weselna odpada.