Wszystko można skrytykować . Pokaż jak się to robi.
Wszystko można skrytykować . Pokaż jak się to robi.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Cobalt, ale ja mie fotografuje samochodow. Co najwyzej te w korkach. Utyskuje ze to, co pokazuje sie w tym watku.
No po prostu to jest zaprzeczenie tego sportu.
Tylko i az tyle.
Fotografie samw wiekszosci bardziej statyczn w przekazie niz portrety. Wiecej dynamiki ma juz dobra modelka.
Nie wspomne o klimacie rajdowym, ktorego tutaj nie czuc. Gdybym wspomnaial i swietle i tym, ze wart go szukac nawet na rajdzie to mam wrazenie, se w ogole nie znajdziemy plaszczyzny porozumienia...
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Przyjmij zasadę - nie fotografuje, nie dyskutuję.
Nikt nie będzie tak długo zamieszczał zdjęć, aż ci się spodobają. Najlepiej zapytaj, jak to robią fotoziutki: "jaki był przekaz tego zdjęcia".
Odpowiadam - taki sam jak przy fotografowaniu celebzitów braci Mroczków i larw na wybiegu oraz kotleciarzy na koncercie ch...wego prawie zespołu.
Nie wiem, czy te zdjęcia są dobre, ale MZ @Matsi wie co robi. Zdjęcia maja przybliżyć rajdy samochodowe ludziom, którzy nigdy ich nie widzieli. Jak jesteś żądny zapachu metanolu to zapraszam na: Krzysztof Rzewnicki: żużel - masz tam park, tor oraz "sikorki" czyli drinki z parasolka.
Radzę wybrać się na kilka dni do Włoch. Oni sami się nie dołują i nie dopier...laja do pieca innym. Tam zawsze wszystko jest stare i bello.
--- Kolejny post ---
Jeżeli latające samochody są mało dynamiczne, no to już nie wiem o co chodzi.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Ostatnio edytowane przez Matsil ; 18-04-2015 o 09:08
R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty
31 świetne zdjęcie.
45 ma klimat, trochę wg mnie można by było je podprostować.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Na 56 wygląda jakbyś wkleił auto w kadr w PS.
A apropo nudy, to moim zdaniem samochody rajdowe pokazane nawet statycznie mają coś w sobie. No, ale rajdy trzeba kochać i my to znamy.
Tu dla kontrastu moja prywatna subaryna, to można zakwalifikować jako "zimy łokieć", ale nie zdjęcia powyżej...
I jeszcze kilka z pierwszego w Polsce WRC, czyli Rajd Polski 2009:
58
59
60
61
62
63
64
65
66
R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty
No i tu sie cos dzieje. Te ostatnie dodane są z rajdu. Gdybys jeszcze wykorzystal glebie ostrosci dla planow i stosowal plany a nie skupial sie aby samochod byl ostry, to bylyby to dobre foto rajdowe.
Wszystkie powyzej tego wpisu to jakas pomylka, a podniecanie sie ze samochod leci to przedszkole fotograficzne.
Ze sprzetem ktory sobie kupujecie mozna efa szesnasrego tuz nad ziemia zamrozic a wy tak powolne samochody lapiecie na 1/4000 i wielka podnieta. Ech. Spece forumowe.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wow - 65 było ostro. Chyba bym nie zaryzykował takiego ujęcia ze względu na obiektyw.
A 66 nie pokazuj dziewczynom, bo wyeksponowałeś ... To samo złapane z przodu byłoby OK. Nie wiem jak nazywane są te panie na rajdach (na 100% nie blachary). W speedwayu to podprowadzające. I chętnie pozują do zdjęć.
Jeżeli sam startujesz w rajdach, to znasz sprawę od podszewki. Takie zdjęcia jak w ostatniej wrzucie dobrze oddają ruch, bo jak sypie się nawierzchnią na boki, to widać, że coś się dzieje. chyba dobrze jest też gdy pada deszczyk, bo rozbryzgi wody efektownie wyglądają.
Z 56, to było tak, że nie wiedziałem, czy można podczas takich zawodów używać lampy.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl