Przyznaję że nie znam![]()
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
70-200 jest dobry, a nawet b.dobry ale ja w 50d zaczynam od 112 mm, a poza tym ostatni wypad pokazał, że przydatność jego dla mnie jest minimalna.
Tu była zakazana reklama
Nie podoba Ci się mój styl jazdy?
Zejdź z chodnika !!!
A dla Ciebie liczy się bardziej jakość obrazka, czy uniwersalność?
Jakość i uniwersalność. Po co mi szkło z którego w zasadzie nie korzystam? Mam 17-40 ale to 40 jest trochę mało. Mogę poświęcić nieco szerokości ale 112 mm to już nie jest szeroki kąt.
Tu była zakazana reklama
Nie podoba Ci się mój styl jazdy?
Zejdź z chodnika !!!
to kup 17-55 2.8bardzo uniwersalne szkło do cropa. albo dokup stałkę 50 lub 85 co pasuje bardziej.
Jestem szumofobem
S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień
masz 17-40/4 i 70-200/2.8 i źle....
do 50d to rekomenduję 15-85. bardzo dobre szkło. nawet bez paska
z eLek - stałka 85 albo 100
albo może potrzebujesz jakiegościda typu FinePix S9400W.....
Źle bo 40 to trochę krótko, a 70 to u mnie 112 więc nie ma szerokości. Taki dylemat.
Pewnie się skuszę na 24-70 albo 24-105. Ten 28-300 mi po głowie chodzi ale cena faktycznie zaporowa. 7500 nie dostanę za to co mam.
Tu była zakazana reklama
Nie podoba Ci się mój styl jazdy?
Zejdź z chodnika !!!
W zasadzie jeśli kupisz 24-70/2.8, a potem przejdziesz na pełną klatkę (kwestia czasu), to będziesz mieć wypasiony zestaw (24-70/2.8 i 70-200/2.8). Idź tą drogą![]()
Pozdrawiam,
Mirek