Dodam, że ja widzę postęp nie tylko w przejściach tonalnych, ale też możliwości przygaszenia świateł czy wyciągnięcia z cieni bez bandingu.
Dodam, że ja widzę postęp nie tylko w przejściach tonalnych, ale też możliwości przygaszenia świateł czy wyciągnięcia z cieni bez bandingu.
jak Ci wyjdzie dobrze JPG przy założonych nastawach, to masz z głowy późniejszą obróbkę
A kto broni obrobic jpg'a...
Canon 5dmkII, 2x6d, 7d, EF 70-200L 2.8 mkII, EF 135 f2, EF 17-40L, Sigma 85 1.4, Sigma 50 1.4 ART, Sigma 35 1.4 ART, YN-568EXx3, YN-560EX, YN-622C, Manfrotto, SLIK, Tamrac, Lowepro, SanDisk, Eizo
Dobrze naświetlony JPG = brak konieczności bebrania się w RAWach. Osobiście RAWy robię tylko w sytuacjach, gdy nie mam zaufania do swoich umiejętności w kwestii doboru ustawień. Nawiązując do postów nr #64 i #66: mogę sobie pozwolić na tę "nieprzyzoitość", bo nie jestem fotografem ślubnym.
C>N - brawo za post nr #67. Też się uśmiechnąłemSztama!
Ostatnio edytowane przez jac+ ; 22-11-2014 o 20:48
Mała spiżarnia: duża puszka, mniejsza puszka, pudełko sardynek, 5 słoików i naleśnik na deser
Przyzwoitosc to oddanie klientowi dobrze naswietlonego, skomponowanego kadru, a nie dorabianie ideologii i mowienia o sobie PRO, tylko ze wzgledu ma format zapisu. Format zapisu zalezy od preferencji fotografa, tylko i wylacznie. Wole fotografa z dobrym jpg'iem niz z rawem wyciagnietym o 2ev i zerowa zawartoscia.
Canon 5dmkII, 2x6d, 7d, EF 70-200L 2.8 mkII, EF 135 f2, EF 17-40L, Sigma 85 1.4, Sigma 50 1.4 ART, Sigma 35 1.4 ART, YN-568EXx3, YN-560EX, YN-622C, Manfrotto, SLIK, Tamrac, Lowepro, SanDisk, Eizo
Jestem szumofobem
S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień