Canon 5dmkII, 2x6d, 7d, EF 70-200L 2.8 mkII, EF 135 f2, EF 17-40L, Sigma 85 1.4, Sigma 50 1.4 ART, Sigma 35 1.4 ART, YN-568EXx3, YN-560EX, YN-622C, Manfrotto, SLIK, Tamrac, Lowepro, SanDisk, Eizo
Przyzwoitość to oddanie materiału wysokiej jakości. Naświetlenie to tylko jeden z czynników. Przy 8 bitowym jpg trudno bezstratnie działać na krzywych tonalnych a to jest podstawą obróbki.
Przy pracy z plikami w niskiej głębi na niebie zamiast płynnego gradientu pojawią się schody. I to nie do nieba, tylko do drwin
Być może ich nawet nie dostrzeżesz na swoim monitorze, albo na odbitce wykonanej w markecie. To nie oznacza że nikt ich nie dostrzeże.
A jeśli Ci na tym nie zależy to jaki sens targać się z lustrzanką?
Ale pośmiać oczywiście się możesz. Podobnie jak z programistów pracujących dla PKW. Oni też pewnie mieli podobne podejście do przyzwoitości.
to co pojawi sie na jpg'u to kwestia tego jak agresywna będzie dalsza praca na nim. Raczej logiczne, że ktoś kto planuje zaserwować plikom głębszy edit, będzie robił to na RAW'ach.
albumy drukuje daleko od marketów, monitor mam sprawny, pracuje na RAW'ach, a śmiać mi się przeważnie chce z internetowych "opowieści z krypty"
Canon 5dmkII, 2x6d, 7d, EF 70-200L 2.8 mkII, EF 135 f2, EF 17-40L, Sigma 85 1.4, Sigma 50 1.4 ART, Sigma 35 1.4 ART, YN-568EXx3, YN-560EX, YN-622C, Manfrotto, SLIK, Tamrac, Lowepro, SanDisk, Eizo
Panowie - proszę nie odchodźcie od głównego tematu wątku, który śledzę z ciekawością.
Marcin
To pobaw się body znajomego i sam znajdziesz odpowiedź
Ja nie żałuję
Chyba jednak sobie kupię 6D!
A co raw-ów to mój ostatni aparat (i jakieś 18 000 fotek) nie wie co to jpeg - nawet nie wiem jak to się ustawia
Pozdrawiam
Les
Odgrzewając wątek chciałbym zapytać o tą wrażliwość AF-u na różny rodzaj światła. Nie jest uciążliwa konieczność kalibrowania AF przy zmianie oświetlenia na żarowe?
6D; 5DII; C 24-70 2.8L; C 24-105L; C 70-200 2.8L; C 35 2.0 IS; C 50 1.4; C 85 1.8; S 17-35 2.8-4
Moje fotki Moje fotki II