Racja, w sumie nawet bufor moze zaczac sypac bledami, o stanie matrycy tez niewiele wiadomo.
Racja, w sumie nawet bufor moze zaczac sypac bledami, o stanie matrycy tez niewiele wiadomo.
trothlik
"Nie istnieją różnice prócz różnic stopni między różnymi stopniami i brakiem różnicy. To znaczy w przekładzie na ludzki język: któż teraz nie pije".
Zależy od pecha. Możesz przez długi czas nie wiedzieć, że pada, jeśli przy czasach 1/4000 - 1/8000 zacznie się pojawiać zaciemnienie, a aparat będzie pracował tylko w studio, ze stosunkowo długimi czasami, wtedy może się okazać, że dla Ciebie migawka padnie "nagle" (bo nie zauważysz wcześniejszych objawów). Niestety może tez paść nagle, zdarzają się np. urwane nity mocujące listki, wtedy "jest, jest, o, nie ma??" (zdjęcia).
Mind fuck.
Chcesz kupić używaną puchę, wychodzą dodatkowe koszty wymiany kilku elementów, a na koniec już myślisz o zapasowym body.
Jak to podliczysz, to nie lepiej się rzucić na nową III? IV za rogiem, III powinna trochę spaść z ceną, bo to teraz będzie legendarna puszka i będzie wojna o to.
Dozbieraj, wpłać coś, reszta na raty i kup nowe body. Co nowe, to nowe, spokój na jakiś czas a jak co, to jest gwarancja.
Przy takiej kasie jaką bierzemy za śluby, wesela czy inne pierdółki dać nawet 700 zł za wymianę migawki to nie majątek. Ja się nie boję, jak strzeli to strzeli. Drugie body mam jakby coś.
Jak sprzedam D610, to dołożę i kupię MK3.
Mam: R, R6, A7 IV Szkła: 16-35 2.8L II, 35 1.4L, 135 2.0L, 70-200 4L, Sony 24-70 F4
Miałem (dużo tego): Canony: 20D,40D,60D,70D,2x5D,2x5D II,3x5D III,5D IV, 2x6D,6D II,7D,7D mark II. I Nikony: D50, D90, 2xD7000, D200, D610. Sony: A100, A6300, A7 II, A7 III
Żółty nie przypasował?Nikon ostatnio ostre wtopy zalicza.
Nie przypasował i to jeszcze jak, całe życie jechałem na Nikosiu, myślałem że po D7000 D610 może być tylko lepsze, a tu wtopa.
Kolorystyka masakryczna, do tego lampa dziwnie się zachowywała, czy to na auto czy na manualu - to temat na oddzielny wywód.
Kombinowałem, resetowałem, instrukcję przeleciałem z 500x, nic to nie dało. Żeby nie było że jestem idiotą, na Nikoniarzach też niejeden narzeka na to body i te same problemy.
Na 5D MK2 wreszcie można robić zdjęcia, a nie zarywać nocki na jakieś kosmiczne ustawienia.
Zaryzykuję stwierdzenie, że stary dziadek 20D ze stałką 50mm 1.8 za 300 zł go bije w plenerze na jpgach prosto z puchy - miałem i mam porównanie.
Ostatnio edytowane przez TomekCanon ; 07-09-2016 o 12:13
Mam: R, R6, A7 IV Szkła: 16-35 2.8L II, 35 1.4L, 135 2.0L, 70-200 4L, Sony 24-70 F4
Miałem (dużo tego): Canony: 20D,40D,60D,70D,2x5D,2x5D II,3x5D III,5D IV, 2x6D,6D II,7D,7D mark II. I Nikony: D50, D90, 2xD7000, D200, D610. Sony: A100, A6300, A7 II, A7 III