zysk, niech każdy jeździ czym chce ale ja raczej nie kupie np megane 3, gdzie do głupiej wymiany żarówki trzeba zdemontować zderzak na dodatek niestandardowymi kluczami, które mają tylko w ASO... Sama 'modułowa' koncepcja budowania współczesnych aut (w razie awari jednej drobnej części za 100zł musisz wymienić cały moduł za 800zł) po prostu mi nie odpowiada i postrzegam to jako chamskie naciąganie klientów bo niestety - producenci żyją głównie z serwisu a samochody wbrew pozorom są coraz tańsze (np. bazowa wersja golfa 4 była droższa niż 3x lepiej doposazona bazowa wersja golfa 6). Sam niedługo będę zmuszony kupić 2 auto segmentu c lub d i tak szczerze wybór jest bardzo ciężki, tz cięzko juz znaleźć 4-5 auto, w miarę bezawaryjne, zrobione wg starej i dobrej koncepcju budowania aut z trwałym i solidnym silnikiem...