Strona 28 z 56 PierwszyPierwszy ... 18262728293038 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 559

Wątek: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

  1. #271
    Pełne uzależnienie Awatar Matsil
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Wołomin
    Wiek
    45
    Posty
    2 022

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek.K Zobacz posta
    Chetnie zobacze rogi z Twojego 16-35 / 2.8, niech bedzie na F4

    Będzie gorzej, to na pewno. W wolnej chwili zrobię jakąś ścianę i wkleję.

  2. #272

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    I twierdzicie ze swiatlo 2.8 jest mniej wazne niz lekko bardziej nieostry naroznik Dodatkowo by to udowodnic wycinacie 1/50 nieistotnego kadru i sie pastwicie? Gratuluje specjalistom fajne stwierdzenie tez ktos tu dal ze klientom sie zdjecia podobaly ale jemu nie - no bo te rogi w ktorych nic nie ma istotnego sa nieostre . Komedia normalnie. Trzeba powiedziec canonowi zeby wycofal ze sprzedazy sloik 2.8 bo te narozniki dyskwalifikuja ten sprzet . PS. Wiekszosc reportazu pro jest robiona szlem 16-35/2.8...
    ----------------------
    5D mk III + 40D + Zenitar 2.8/16 + 35L + 85L + 100L​ macro + 70-300L + 600EX-RT + 270EX

  3. #273
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    Cytat Zamieszczone przez BigMan Zobacz posta
    Wiekszosc reportazu pro jest robiona szlem 16-35/2.8...
    chcialem napisac, ze jako target szkla 16-35/4 IS (landszafciarz/podroznik) ww. reportaz mnie ani ziebi ani zgrzewa, tak jak szkla pokroju 16-35/2.8 czy 24-70/2.8... ale juz nie napisze... nie bede sie po raz setny powtarzal, bo kotletowo-eventowi i tak tego nie zrozumieja...
    www albo tez flickr

  4. #274

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    BigMan, nie wpadaj w histerie Juz niejednokrotnie pisano, ze kazdemu wg. potrzeb. Jeden woli rogi, inny woli swiatlo. Dla jednego w rogach prawie nie ma roznicy, dla innego w swietle, po co sie szarpac?
    Canon 6D + 16-35/4L IS + 40/2.8 + 35/1.4A + 135/2L Fuji X-E1 X-A1 14 35 18-55 EF-20 BLC-XE1 BLC-XM1

  5. #275

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    Akustyk - nie jestem kotleciarzem. Sprzet mam bo to moje hobby. A 16-35 to nie tylko landszafty ale tez repo i zwykle zdjecia na codzien w pomieszczeniach, na imprezach, dzieci, itp...
    ----------------------
    5D mk III + 40D + Zenitar 2.8/16 + 35L + 85L + 100L​ macro + 70-300L + 600EX-RT + 270EX

  6. #276
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    Cytat Zamieszczone przez BigMan Zobacz posta
    Akustyk - nie jestem kotleciarzem. Sprzet mam bo to moje hobby. A 16-35 to nie tylko landszafty ale tez repo i zwykle zdjecia na codzien w pomieszczeniach, na imprezach, dzieci, itp...
    no i wlasnie dlatego jest miejsce i na wersje f/2.8 i na f/4 IS.
    jak rowniez na "I twierdzicie ze swiatlo 2.8 jest mniej wazne niz lekko bardziej nieostry naroznik". dla mnie zdecydowanie ta teza zachodzi. f/2.8 mi w szkle szerokokatnym ogolnie dynda i powiewa. a w przypadku ogolnym (a wiec i 24-70 czy 70-200) nie jest warte gorszych rogow i braku stabilizacji.
    www albo tez flickr

  7. #277
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2 746

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    Cytat Zamieszczone przez BigMan Zobacz posta
    I twierdzicie ze swiatlo 2.8 jest mniej wazne niz lekko bardziej nieostry naroznik
    Zależy dla kogo i do czego, o tym wiele razy była już mowa.

    Cytat Zamieszczone przez BigMan Zobacz posta
    Trzeba powiedziec canonowi zeby wycofal ze sprzedazy sloik 2.8 bo te narozniki dyskwalifikuja ten sprzet .
    Tak, i żeby wypuścił 16-35/2,8 IS USM z rogami na f/2,8 co najmniej takimi jak w 16-35/4 IS USM na f/4

  8. #278
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    46
    Posty
    12 199

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    Cytat Zamieszczone przez Sunders Zobacz posta
    Tak, i żeby wypuścił 16-35/2,8 IS USM z rogami na f/2,8 co najmniej takimi jak w 16-35/4 IS USM na f/4
    zapomniales dodac, ze wazace mniej niz 1,5kg i w cenie ponizej 3000 EUR

    no chyba, ze Ci nie robi roznicy...
    www albo tez flickr

  9. #279
    Pełne uzależnienie Awatar Matsil
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Wołomin
    Wiek
    45
    Posty
    2 022

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    Cytat Zamieszczone przez Sunders Zobacz posta
    Tak, i żeby wypuścił 16-35/2,8 IS USM z rogami na f/2,8 co najmniej takimi jak w 16-35/4 IS USM na f/4
    Baaaaardzo długo nie realne .

    Trzeba do tych parametrów podejść na 2 sposoby. Krajobraz i architektura na pewno będzie oczekiwać wspaniałych rogów, ale tam f2.8 kompletnie się nie wykorzystuje i tu na pewno sprawdzi się świetnie nowe szkiełko. Natomiast w reportażu nigdy nie narzekałem na kiepskie rogi w 16-35/2.8, bo po prostu albo były poza płaszczyzną ostrości, albo zawierały elementy, na które nikt uwagi nie zwraca i skupia się na głównym temacie. Bardziej wkurza mnie jego praca pod światło i beczka na 16mm. Natomiast ostrość takiego 16-35/2.8 w centrum kadru jest bardzo dobra od pełnej dziury, wyraźnie lepsza od 17-40, co robi go świetnym szkłem reporterskim. Zresztą pogadajcie z zawodowymi reporterami robiącymi materiały dla gazet i internetu, 80% ich pracy opiera się na 16-35/2.8...
    Ostatnio edytowane przez Matsil ; 01-09-2014 o 10:24

  10. #280
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    254

    Domyślnie Odp: 16-35mm F4L IS już oficjalnie

    i co, na znaczkach pocztowych w gazetach albo 1000px w necie widać jakąkolwiek różnicę w ostrości?

Strona 28 z 56 PierwszyPierwszy ... 18262728293038 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •