jaś
Czy możesz jeszcze raz, ze zrozumieniem przeczytać co napisałem ?
Nie "wyczuwasz" przestrzeni barwnych.
Przy ustawieniu w puszce Adobe RGB pliki (RAW, jpg) tworzone są i zapisywane na karcie w tej przestrzeni, podkreślnik jako pierwszy identyfikator nazwy pliku o tym przypomina. To że w plikach, w części RAW, nie ingeruje w zapis koloru nie ma nic do rzeczy.
Gdy masz ustawioną przestrzeń w np. PS na Adobe RGB to nie następuje konwersja a gdy masz ustawioną przestrzeń sRGB to następuje konwersja z przestrzeni Adobe RGB do przestrzeni sRGB, zarówno pliku RAW jak i jpg.
LR (do niedawna ?) automatycznie wszystkie wczytywane pliki (RAW, tiff,, jpg) przekształcał do przestrzeni Pro Photo RGB (najszersza chyba) by dopiero przy eksporcie przekształcać do przestrzeni docelowej.
Mowa jest o przestrzeniach barwnych a nie o zawartości plików RAW osadzonych w tych przestrzeniach.
Pliki RAW (jaki i jpg) można zapisywać w Adobe RGB jak i sRGB jak i też obrabiać w obu przestrzeniach z tym, że inny będzie zakres dostępnych kolorów gdy będziesz już tworzył z RAW (bez konwersji) plik jpg, tiff np. do wydruku
W puszce ważne jest w jakiej przestrzeni tworzy się plik jpg, bo to już tam decyduje się zakres dostępnych kolorów.
No cóż, nadal nie "wyczuwasz" przestrzeni barwnych.
I co wyczytałeś w DPP /Info, dla tych 4 plików ?
jp