Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Kingston - gwarancja

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    46

    Domyślnie Kingston - gwarancja

    Mam kartę Kingston ze stickerem polskiego dystrybutora (dramex), który ma oznaczać 5 lat gwarancji. Będę chciał ją sprzedać, a nie mogę przekazać nabywcy oryginalnego rachunku. Czy orientujecie się, czy potrzebny mi jest rachunek lub jakaś dodatkowa pisemna gwarancja, by reklamować kartę, czy też sam sticker wystarczy?

  2. #2
    Początki nałogu Awatar krwisty
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    W-wa/Rz-ów
    Posty
    372

    Domyślnie

    Osobiscie kupowalem karte na agito.pl, do karty dolaczona byla pisemna gwarancja sklepu i z nia tez wysylalem karte (dwukrotnie) do naprawy (bez fakturki vatowskiej, ani paragonu) , chyba wystarczy ow sticker, ale pewnosci nie mam...
    Martin Gorczakowski

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    46

    Domyślnie

    Hmm.. też mam z Agito, ale gwarancji na kartę sobie nie przypominam

  4. #4
    Początki nałogu Awatar krwisty
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    W-wa/Rz-ów
    Posty
    372

    Domyślnie

    chm, nie chce mi sie skanowac, notabene i tak to gdzies rzucilem i nie pamietam gdzie . moze w Twoim wypadku zapomnieli jej dolaczyc? w ogole w moim wypadku karta wrocila do mnie bez plastikowego etui - nie pomogla nawet rozmowa z serwisantem, twierdzil, ze "Pan do nas to tak juz przyslal", ale coz wazne, ze karta wreszcie dziala i moge robic zdjecia...
    Martin Gorczakowski

  5. #5
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    46

    Domyślnie

    gwarancja była na aparat.. o karcie chyba zapomnieli

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •