Ostatnio edytowane przez trothlik ; 19-03-2014 o 22:31
trothlik
"Nie istnieją różnice prócz różnic stopni między różnymi stopniami i brakiem różnicy. To znaczy w przekładzie na ludzki język: któż teraz nie pije".
To wygląda, jakby po piaskowaniu albo innym traktowaniu przez kota/kocicę. Może kotka miała zły makijaż i nie chciała sweetfotek. Nie mam nic do kotów ani ich właścicieli.Pytam się, gdzie był w takim razie filtr UV, który można by tanio wymienić? Nie lubię, jak ktoś nie szanuje sprzętu. Skoro soczewka tak wygląda to nie wiadomo, jak kto tym ciorał po plażach, bagnach itp. Ja bym nie kupił.
R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty
no cóż, służbowe szkło to jak służbowe auto
O obiektywie 80-200mm należy zapomnieć, nie ma już chyba wsparcia serwisowego. Jak się zepsuje to 3 tys w błoto. Już bym wolał te 70-200 zmęczone kupić i wymienić przednią soczewkę i co tam jeszcze będzie trzeba.
Co właściciel tego szkiełko robił, że jest w takim stanie?
Skoro to nie przeszkadza http://m.youtube.com/watch?v=vzOLbMP...ature=youtu.be
Ja bym nie ryzykował. Koszt wymiany przedniej soczewki duży, a nie wiadomo w jakim stanie reszta elementów!
Wysłane z iPhone przez Tapatalk
5DII | 17-40/4L | 24-70/2.8L | 70-200/4L IS | 430 EX
Moje auto służbowe wyglada tak jak prywatne albo lepiej. Prywatnym jeździ głownie żona. Tu bardziej wchodzi w grę osobowość człowieka.
No właśnie problem z tym co tam jeszcze będzie trzeba. Jak ten obiektyw z zewnatrz tak wyglada, to nie oczekiwałbym "stanu kolekcjonerskiego" wewnątrz...
Ostatnio edytowane przez Matsil ; 22-03-2014 o 15:05
R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty