Z tego co widzę 20 2.8 to też EF czyli pod pełną klatkęCzyli idąc Twoim tokiem rozumowania możesz go wykluczyć tak samo jak 17 - 40.
Od siebie mogę polecić 10 22, wcześniej pod 450D i teraz pod 7D sprawdza się wyśmienicie.
Z tego co widzę 20 2.8 to też EF czyli pod pełną klatkęCzyli idąc Twoim tokiem rozumowania możesz go wykluczyć tak samo jak 17 - 40.
Od siebie mogę polecić 10 22, wcześniej pod 450D i teraz pod 7D sprawdza się wyśmienicie.
bardzo chętnie zamienię tamrona 17-50 na canona 17-40 L (a mam wyjtkowo ostrą sztukę), jacyć chętni ?
http://www.obiektywni.pl/autorzy/aut...68-0-0-0-0.php
http://www.canon-board.info/galerie-...karaiby-84676/
Sprzęt: C650D+BG-E8, T17-50/2.8, C550EX dawniej: C20D, C300D, G3, S70-200/2.8, C50/1.4, T17-35/2.8-4.0, T90/2.8 macro...
Mam wrażenie czytając Twoją wypowiedź, że kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz. C10-22 i C17-40L to są dwie różne konstrukcje o zupełnie odmiennych ogniskowych i różnym przeznaczeniu.
Apropo opinii, to nie należy w nie ślepo wierzyć, tylko lepiej samemu się przekonać co dane szkło potrafi. W zależności od potrzeb może być zupełnie inaczej niż by się wydawało![]()
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
Przestrzegam przed zbyt krótkimi ogniskowymi szczególnie gdy np. fotografujemy w mieście.
Bardzo zniekształcają perspektywę.
Przykład, FF i obiektyw 14mm
To jest bardzo kameralne miejsce, tam jest ciasno i przytulnie a wyszło .....monumentalnie.
I porównaj tego faceta w czerwonych spodniach przy lewej krawędzi z ludźmi siedzącymi na tym samym murku w centrum, w naturze jakieś 1,5 metra w głąb od niego.
Photo: stairs 130 52 | Rome_2011_night album | Janusz-pawlak | Fotki.com, photo and video sharing made easy.
jp
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/