Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 64

Wątek: Lustrzanka na wyprawę do Afryki

Mieszany widok

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Poznań

Domyślnie Lustrzanka na wyprawę do Afryki

Witam;
    To mój pierwszy post , przepraszam za ewentualne błedy.

Wybieram się latem na wyprawę do Afryki Centralnej, oczywiście z aparatem. Mam obecnie dwa obiektywy EFS 15-85 i EF 100-400 . Do tego aparat 600d .Jestem i pozostanę fotografem amatorem. Myślę o zmianie aparatu na lepszy , rozważam 70d lub 6d , Proszę o radę , który wybrać:

-za 70 D przemawia: cena i fakt , że pasują moje obiektywy
    -6d to jednak "mityczna" pełna klatka (lepsza jakość ?) lecz wyższa cena i konieczność wymiany podstawowego obiektywu.

Proszę o radę , co robić. A może zostać przy 600d ?

Pełne uzależnienie Awatar becekpl
    Miasto
    wawa

Domyślnie Odp: Lustrzanka na wyprawę do Afryki

Afryka to dzika zwierzyna,dzika zwierzyna to zoom, zoom to crop
    zatem stawiałbym na 70d,a raczej na 7d

Cytat Zamieszczone przez Bartek Zobacz posta
    Witam;
    To mój pierwszy post , przepraszam za ewentualne błedy.

Wybieram się latem na wyprawę do Afryki Centralnej, oczywiście z aparatem. Mam obecnie dwa obiektywy EFS 15-85 i EF 100-400 . Do tego aparat 600d .Jestem i pozostanę fotografem amatorem. Myślę o zmianie aparatu na lepszy , rozważam 70d lub 6d , Proszę o radę , który wybrać:

-za 70 D przemawia: cena i fakt , że pasują moje obiektywy
    -6d to jednak "mityczna" pełna klatka (lepsza jakość ?) lecz wyższa cena i konieczność wymiany podstawowego obiektywu.

Proszę o radę , co robić. A może zostać przy 600d ?
    Taniej będzie jak kupisz 70D, bo 6D wiąże się z dokupieniem jakiegoś zooma - np Tamron 24-70/2,8 VC USD - to jakieś 3 800zł. Czyli tyle co body 70D. Znam ten ból - sam właśnie rodzę . Mam ten sam dylemat.