Wczoraj poszła do serwisu. 14-21 dni roboczych, aż się boję co mi zwrócą.
Wczoraj poszła do serwisu. 14-21 dni roboczych, aż się boję co mi zwrócą.
trothlik
"Nie istnieją różnice prócz różnic stopni między różnymi stopniami i brakiem różnicy. To znaczy w przekładzie na ludzki język: któż teraz nie pije".
Dla pocieszenia mogę Ci powiedzieć że ostatnio wysłałem 100-400 do serwisu. Po tym jak przeczytałem opinie o serwisie byłem prawie pewien że wróci co najmniej w takim samym stanie albo gorszym. Dokładnie chodziło o regulacje AF do puszki + regulacje optyczną ( był 'zdecentrowany'). O dziwo po ponad 2 tygodniach dostałem szkło w idealnym stanie, bez żadnych śladów ingerencji super wyregulowane. Myślę że serwis na Żytniej dość mocno się poprawił. Widać też że większość negatywnych tematów na forach o Żytniej jest dość starej daty.
Wczoraj odebrałem z naprawy, była padnięta płytka i silnik USM. Póki co śmiga i jeszcze ma rok gwarancji.
trothlik
"Nie istnieją różnice prócz różnic stopni między różnymi stopniami i brakiem różnicy. To znaczy w przekładzie na ludzki język: któż teraz nie pije".