Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: canon 135mm - problem z ostrzeniem

Domyślnie canon 135mm - problem z ostrzeniem

Witam wszystkich.
    Sprzedałem obiektyw 135mm 2.0 Nie miałem z nim nigdy żadnych problemów z ostrzeniem, ze zdjęć zawsze byłem zadowolony.
    Kupujący po transakcji napisał,że z obiektywu jest zadowolony,że przesyłka bardzo dobrze zapakowana.
    Dzisiaj po 3 dniach od transakcji otrzymuje wiadomość o takiej treści:
    "Dziś miałem więcej czasu na dłuższe próbowanie obiektywu i muszę powiedzieć że jestem mocno niezadowolony!
    Obiektyw jeżeli wyostrzymy z minimalnej odległości kompletnie nie reaguje na system af i nie pracuje silnik w obiektywie do ostrzenia na większą odległość. Mówiąc krótko gdy wyostrzymy z bliska nie ma możliwośći wyostrzyć na większą odległość i na odwrót gdy ostrzę na nieskończoność nie ostrzy z minimalnej odległości!

Może a raczej na pewno jestem amatorem, i nie na wszytkich kwestiach technicznych się znam ale czy ktoś może pomóc i mi wytłumaczyć o co chodzi w powyższym zdaniu?? Bo nie wiem co mam zrobić...
    Ostatnio edytowane przez romanowy ; 07-03-2014 o 19:35

Dopiero zaczyna

Domyślnie Odp: canon 135mm - problem z ostrzeniem

Heh, też nie wiem za bardzo o co chodzi. Możliwe, że koleś nie wie, że minimalna odległość ostrzenia w tym obiektywie to 0,9m. Albo ma popsutą puszkę, ewentualnie popsuł Twój obiektyw (odpukać).

Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Miasto
    Zgorzelec

Może przełącznik AF/MF jakoś szwankuje albo przełącznik zakresów?
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

Pełne uzależnienie
    Miasto
    127.0.0.1

Opisany problem występuje gdy w body jest ustawiona funkcja wyłączająca uruchamianie silnika AF w obiektywie w przypadku, gdy nie da rady ustawić ostrości. Poszukać C.Fn lens drive when AF is impossible (czy jakoś tak) i ustawić na 1.