Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Canon vs Nikon (FF)

Mieszany widok

Coś już napisał Awatar karni
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie Canon vs Nikon (FF)

Witam, chciałbym wrócić do fotografii po kilkuletniej przerwie, kiedyś pstrykałem zestawem: 5D mkI z obiektywami 24-105 oraz 70-200 2.8. Moje potrzeby to przede wszystkim uniwersalny zoom do podróży (i tutaj bardzo różnie żeby zawęzić do jednej tematyki ale raczej lubię podejście reporterskie) i na miasto oraz niekiedy zabawa w różnych pomieszczeniach. Zoom chciałbym na pewno uzupełnić jakąś stałką pokroju 50mm 1.4/1.8 (choć nie mam doświadczenia z pracy z nimi).
    Jako że nie posiadam żadnego osprzętu mogę elastycznie podejść do wyboru systemu.
    W systemie nikona upatrzyłem sobie D610 (jako model wolny od słynnych "plam") ze względu na chęć kontynuowania zabawy z pełną klatką vs canon 6D rzecz jasna (budżetu nie zakładam z góry ale sądzę, że ok. 10 tys).
    Jestem po lekturze wielu testów i wątków z forum i wydaje mi się, że zapoznałem się z obiema konstrukcjami całkiem dobrze. Cały czas odnoszę się do swojej starej piątki i tak jeżeli chodzi o sample z 6D/610D to ważne jest dla mnie ISO 3200-6400 i DR – nie wiem na co tak naprawdę postawić. Kwestia AF nie jest dla mnie kluczową – nie będę fotografował sportu, choć na „mieście” przyda się coś szybszego i celniejszego od starej piątki. Patrząc na sam obrazek według ciekawego testu link jak zawsze bardziej podchodził mi obrazek z C. a tutaj nawet DR nie jest zły (co według testów powinno być domeną N.). Mam nadzieję, że będziecie w stanie doradzić mi coś w który system pójść za co z góry dziękuję
    Wybór obiektywów jest byłby mniej więcej taki: Canon 50mm 1.4, Canon 16-35 2.8 u Nikona 50mm 1.8 z i tu trochę większy problem mi się pojawia

Pełne uzależnienie Awatar banan82
    Miasto
    Scotland

Domyślnie Odp: Canon vs Nikon (FF)