Strona 1 z 85 1231151 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 849

Wątek: FF vs. APS-C

  1. #1
    Coś już napisał Awatar pr83
    Dołączył
    Dec 2010
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    41
    Posty
    65

    Lightbulb FF vs. APS-C

    Witam,

    Mam okazję kupić 5D mk2 w bardzo atrakcyjnej cenie i dostałem go od kumpla żebym sobie sprawdził jak mi się podoba. Więc postanowiłem zrobić takie małe porównanie zestawów 5D mk2 + Canon 50 mm1.4 vs 60D + Sigma 30mm 1.4. Ciekaw jestem ile osób będzie w stanie powiedzieć, na których zdjęciach i po której stronie znajdują się zdjęcia z FF a po której z APS-C... Wiem, że to dość wąskie porównanie ale może komuś się przyda. Moim zdaniem Sigma 30mm jest obiektywem baaardzo niedocenianym, a możliwości jego są ogromne. Czy rzeczywiście FF to zawsze Święty Graal?

    FF vs APS-C

    PS Proszę nie spinać się, że kadry nie są w 100% identyczne i że zdjęcia nie są ciekawe. Jestem tylko amatorem

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar salas
    Dołączył
    Nov 2012
    Miasto
    KIELCE
    Posty
    3 000

    Domyślnie Odp: FF vs. APS-C

    1 ff z prawej
    2 ff z prawej
    3 ff z lewej (plus nie trafiłeś z ostrością )
    4 ff z lewej
    5 ff z lewej
    6 ff z lewej
    7 ff z lewej (znowu coś z ostrością nie tak?)
    8 ff z prawej
    9 ff z lewej
    PROSZĘ O WYNIK NA PRIV haha

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie Odp: FF vs. APS-C

    Masz okazję kupić FF, to kupuj a nie katuj się testami. Życie pokaże jak bardzo nowe zdjęcia różnią się od dotychczasowych.
    Specjalnie cudów nie oczekuj, bo FF to nie jest recepta na sukces, tylko środek do jego osiągnięcia. Kupując FF nie od razu zaczniesz robić lepsze zdjęcia.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  4. #4
    Coś już napisał Awatar pr83
    Dołączył
    Dec 2010
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    41