AWACS? To jest AC-130 SPECTRE?
edit: aha, boeing, uprzediłes mnie![]()
AWACS? To jest AC-130 SPECTRE?
edit: aha, boeing, uprzediłes mnie![]()
A ja będę w opozycji do obywatela perqsista (-ty).
Mi się twoje ciasne kadrowanie zdecydowanie podoba, tymbardziej że kadry podobierałeś conajmniej solidnie.
Bardzo udane te Twoje stalowe ptaki.
40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...
Moje wiekowe zdjątka na CB & na obiektywnych - zapraszam
Pisałem przede wszystkich o fotkach dostępnych na stronie Muflona. Te "ciasne", które wrzucił na CB są IMO w większości jak najbardziej w porzadku a wszczególnosci 2 ostatnie.Zamieszczone przez Zigi
świetne te foty, ale mam pytanie: widzę na ziemi i przy starcie SU-27 (a raczej zapewne którąś modyfikacje, nie wiem jaki aktualny jest jej nr) - masz gdzieś zdjecia w locie?
Analog: Canon AE1 + Canon 50 mm 1,8, 28 - 80 3.5 - 4.5 macro | Cyfra: Canon EOS 5D + grip; Canon EOS 350D + Grip | Sigma 28 - 70 DG | Canon 50 mm 1.8 | Canon PowerShot G3 | m42: 1:2.8 35 mm Weitwinkel; Jupiter 37A; Zenitar 16 mm | mieszek do macro | cokin
kubicki.BLOG | kubicki.info | Deviantart | Rumours About Angels II | moja galeria na forum
To MiG-29 OVT, eksperymentalny model z wektorowanym ciągiem. Na tyle eksperymentalny, że (w połączeniu z niemieckimi ograniczeniami pokazów wprowadzonymi po Rammstein) żeby zrobić jakieś konkrety w locie to potrzebne byłoby chyba 1200mm na Wimberleyu ;-)Zamieszczone przez Jarek Kubicki
Tylko tyle co udało mi się uchwycić z low-passów ("low" też powinno być w cudzysłowiu ;-)):Zamieszczone przez Jarek Kubicki
http://photosite.pl/aviation/ila06/fighters/05782.html
http://photosite.pl/aviation/ila06/fighters/05770.html
http://photosite.pl/aviation/ila06/fighters/05787.html
te trzy podlinkowane niestety kiepską jakośc mają w porównaniu do poprzednich
P.S> opisz co znaczy "wektorowany ciąg" plz
I dlatego też są podlinkowane a nie wklejoneZamieszczone przez Kubaman
Jeszcze ciągle jestem trochę rozdarty w kwestii generowania fotek do galerii.. Takie trochę "chciałbym ale się boję" (odejść od automatu)
Tak na chłopski rozum: może sobie w pewnym zakresie "machać" dyszami, powodując, że dmucha nie prosto w tył, ale np. 15 stopni w górę i 30 w lewo. Jakie możliwości daje to w rękach wprawnego pilota łatwo się chyba domyśleć... ;-)Zamieszczone przez Kubaman
No jestem pod wrażeniem... (jakże by mogło być inaczej)
Jednak "jedynka" rządzi...
Bo niby stałem obok Muflona, obiektyw ten sam... ale fotki takie troche inne...
muflon, czyli po polskiemu to jest to sterowanie ciągiem, a nie ruchomymi elementami stateczników. Tylko o co chodzi z tym wektorem
P.S> zgaduję, że chodzi o kierunek wektora ciągu. Kurde nie mogli prościej..
Nie, to nie jedynka... to co rządzi to RAWy i C1. Dwa lata mi zajęło dojście do tego ;-)Zamieszczone przez Jerry99
Nie, to też nie do końca tak - nie znaczy to, że można sobie stateczniki olać i sterować samolotem jak motorkiem w motorówceZamieszczone przez Kubaman
Natomiast można w bardzo dużym stopniu pomóc w wykonywaniu pewnych rzeczy, głównie na małych prędkościach... ee, to ciężko opisać, to trzeba zobaczyć
A o szczegóły pytajcie sfw, ja tylko zdjęcia cykam
BTW, trochę więcej fotek w wersji "manualnej" jest tu: http://airpicnet.forum-gratuit.com/viewtopic.php?t=2078 (4.8MB). W szczególności dwie ;-)