Mieso musialo "kotkowi" poniekad smakowac...Zamieszczone przez muflon
Mieso musialo "kotkowi" poniekad smakowac...Zamieszczone przez muflon
Latwiej kijek pocieniasic niz go potem pogrubasic...
Albo się oblizywał na widok muflonaZamieszczone przez Scaramanga
![]()
BTW fotki super (chyba na 13-tym ostrość nie na oczy tylko dziób ale rozumiem że zamierzone)
Ostatnio edytowane przez mxdanish ; 30-08-2005 o 09:16
5DmII/BG-E6 + 1DmIII | EF 17-40/4 L | EF 28/1.8 | EF 50/1.4 | EF 85/1.8 | EF 70-200/2.8 L
RS-80N3 | Speedlight 580 EX II + Sigma EF-500 DG Super | Manfrotto 055CLB + 141RC
___________
www.MD-FOTO.pl | Mój BLOG | Zapraszam
Zamieszczone przez Scaramanga
Tak smakowac ze az zzielenial po nim![]()
Widze,ze mamy podobna jak nie identyczna estetyke kadru...Zamieszczone przez kavoo
![]()
Latwiej kijek pocieniasic niz go potem pogrubasic...
Fotki fajne. Zapraszam do moich też z zoo.
http://canon-board.info/showthread.p...3134#post63134
Zamieszczone przez muflon
Co ma podcisnienie do "wykresu stanow skupienia wody",przepraszam,czego???" Nie,zebym sie czepial...Czy w tym Herculesie chlopaki gotowali wode na smigle?
Lotnisko jak rozumiem znajduje sie w dolinie,a wiec mgla...spadl deszcz i bylo jeszcze bardziej wilgotno,bo woda zaczela parowac z betonu.Smiglo cielo powietrze dosc szybko,wiec jak skonkludowal Jac sa to smugi nie tyle "kompensacyjne",co kondensacyjne.Głównym czynnikiem powodującym tworzenie się smug kondensacyjnych jest ochłodzenie gazów spalinowych, które posiadają dużą zawartość pary wodnej w wyniku spalania się materiałów pędnych. Krótkotrwały typ smug kondensacyjnych powstaje czasami w wyniku rozprężania się powietrza w wirach powstających u końców śmigieł jak w tym przypadku.Czarow w tym bynajmniej nie ma...![]()
Ostatnio edytowane przez Scaramanga ; 30-08-2005 o 10:20
Latwiej kijek pocieniasic niz go potem pogrubasic...
Ten z pewnoscia zastanawia sie nad slusznoscia teorii nieoznaczonosci Heisenberga...Cudne!Zamieszczone przez Khazad
)))
Tylko co my,ludzie,mozemy o tym wiedziec...
Ostatnio edytowane przez Scaramanga ; 30-08-2005 o 10:24
Latwiej kijek pocieniasic niz go potem pogrubasic...
Nie, generalnie włączałem go tam, gdzie było widać, że jest potrzebny (np. 300mm w cieniu przez ciemną szybę ;-) ). Są EXIFy, także można sie z grubsza domyśleć.Zamieszczone przez TOM-EK
Wiesz, może to kwestia skromności ;-) Dla mnie airliners.net jest referencyjną stroną jeśli chodzi o zawartość i jakość fotek. Także jeśli oni mówią, że jest be, to ja to przyjmuję z pokorą i zadowalam się wrzuceniem zdjęć do siebie.Zamieszczone przez Scaramanga
Ojej, no przecież dokładnie to miałem na myśli... Z fizyki pamiętam taki rysunek gdzie na jednej osi było ciśnienie, na drugiej temperatura, a płaszczyzna była podzielona na trzy części. I widać było, że przy zmniejszającym się ciśnieniu para wodna skrapla się w niższej temperaturze. Może to się rzeczywiście nazywało inaczej niż "wykres stanów skupienia" - niestety w średniej szkole jeden pan mi skutecznie obrzydził fizykę (którą tak ogólnie bardzo lubię).Zamieszczone przez Scaramanga
Edit: aha już wiem, to "zmienia się" nie pasowało do reszty. Zmienia się nie wykres :-) tylko punkt skraplania. No ale to czepianie się słówek ;-)
Z wizytą u grupowicza pycia w Kolonii. Na początek - amatorskie fotki amatorskiego zespołu :-) Reszta bedzie musiała poczekać aż skończę trawić produkty airshow w Lausanne..
http://www.ais.pl/~muflon/gallery/4/14/index.html