To znaczy z czego tak konkretnie wynika, że to nie są profesjonaliści ?
Też chciałbym się pośmiać...
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
No pewnie.
Jak rozumiem są to faceci, którzy pracują w TV, kręcą tam jakieś reportaże, dorabiają sobie robiąc fuchy na ślubach. No to chyba są profesjonaliści.
Może coś mi umyka ale tyle konkretów się doszukałem.
Wielokrotnie byłem zmuszany do oglądania "reportażu ze ślubu". No i był znacznie gorszy od dowolnego chłamu z TV.
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
" Wszyscy na rynku chwalą się i obwieszczają: „Jesteśmy profesjonalistami”… cóż to znaczy? NIC! To najczęściej banał „weselnych zawodowców”, którzy żyją z tych realizacji: od wesela do wesela za ABSURDALNE pieniądze!!! Firma KANIA MEDIA to alternatywa dla „odpustowych kamerzystów”. MY ŻYJEMY Z PRACY W TELEWIZJI!!! Każdy z operatorów kamer na weselu marzy, by pracować w telewizji, ale nie ma na to szans, bo jest za słaby i on i jego sprzęt!"
Strach oglądać telewizję.
a najśmieszniejsze jest to że taki etatowy kamerzysta telewizyjny który kręci zajawki ze statywu w sejmowych kuluarach lub taki co to tylko filmuje w studio na woronicza - wysłany na wesele w pojedynkę zginąłby jak ta szara mysz...
http://www.obiektywni.pl/autorzy/aut...68-0-0-0-0.php
http://www.canon-board.info/galerie-...karaiby-84676/
Sprzęt: C650D+BG-E8, T17-50/2.8, C550EX dawniej: C20D, C300D, G3, S70-200/2.8, C50/1.4, T17-35/2.8-4.0, T90/2.8 macro...
Hajdefiniszyn.. miazga po prostu - nie ma lepszych w świecie.
LOL. Efekty specjalne mnie rozwalily!
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
Co do filmiku reklamowego to co innego. Profesjonalisty od reklamy przy tym nie było.
Podejrzewam, że profesjonalista od reportażu tzw. normalnego nie skopiuje dobrze maniery, która ukształtowała się w branży ślubnej.
Albo ją oleje albo spróbuje nieudolnie naśladować i to może już być zabawne.
Mam wrażenie, że prezentowane w filmiku "efekty specjalne" to już ukłon w stronę popisów specjalistów z branży ślubnej, bo w TV się czegoś takiego nie widuje.
https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200