Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Canon 20 D eror 05 heelp

  1. #1
    Coś już napisał Awatar Lodek
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Chrzanów, Kraków
    Wiek
    50
    Posty
    68

    Domyślnie Canon 20 D eror 05 heelp

    witam na forum to mój debiut w sumie, chociaż od jakiegoś czasu już was czytam i mam problem ze wspomnianym eror 5
    a mianowicie: lampa po naciśnięciu guzika otwiera się lecz aparat po tej czynności próbuje ją otwożyć jeszcze 2 razy (co jest dziwne bo jest już otwarta) i na wyświetlaczu pojawia się eror 5. podejżewam awarie czujnika któty nie informuje aparatu o otwarciu się już lampy. i tak mam euro gwarancję aparat kupiłem w polsce (Gwarancja + dowód zakupu) i mam pytanie w jaki sposób przesłać aparat do serwisu ( podobno oni wysyłają kuriera) czy ja mam go zamówić ?
    kto pokrywa koszty transportu?
    czy sama naprawa jest bezpłatna?
    a może da się jakoś ten problem zlikwidować ?
    Czarna skrzynka firmy C

  2. #2
    Bywalec
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Stockholm
    Posty
    159

    Domyślnie

    A czy nie możesz zadzwonić do serwisu i spytać? tak będzie najprościej i konkretnie dowiesz się to czego chcesz,bo tu mozesz mieć różne odpowiedzi i spekulacje.
    EOS 50 I EF 70-200 4L I EF 17-40 4L I

  3. #3
    Bywalec Awatar SenK
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Oświęcim / Kraków
    Wiek
    38
    Posty
    239

    Domyślnie

    Może kolega po prostu chce telefon?

  4. #4
    Bywalec Awatar Hipek
    Dołączył
    Aug 2005
    Wiek
    70
    Posty
    167

    Domyślnie

    Lodek .... a na AUTO też ci tak robi????
    20D+BGE2, Canon EF 17-40 L USM, Canon EF 24-105 L USM IS, Canon EF 100-400 L USM IS, EX 580

  5. #5
    Coś już napisał Awatar Lodek
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Chrzanów, Kraków
    Wiek
    50
    Posty
    68

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Hipek
    Lodek .... a na AUTO też ci tak robi????
    na każdym trybie nie działa auto czy manual nie ma znaczenia
    ale niech się tym martwią już panowie z żytniej wysłałem im aparat
    choć bardzo nie chętnie bo opinie na forum na temat "żytniej"
    nie są pochlebne :razz: ale cuż jak wróci z serwisu to mam nadzieję że będzie ok
    troche panikowałem bo sprzęt miał 1 dzień a nie jest to jak dlamnie tania zabawka

    dzięki za zainteresowanie
    Czarna skrzynka firmy C

  6. #6
    Bywalec Awatar SenK
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Oświęcim / Kraków
    Wiek
    38
    Posty
    239

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lodek
    ..bo opinie na forum na temat "żytniej"
    nie są pochlebne..
    Generalnie to tyczy się ceny, jaką panowie z Żytniej się domagają, ale jak masz na gwarancji to ok.

    p.s napisz jak już Ci przyślą czy wszystko ok.

  7. #7
    Coś już napisał Awatar Lodek
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Chrzanów, Kraków
    Wiek
    50
    Posty
    68

    Domyślnie

    to mam problem miałem napisać jak aparat wróci z serwisu i wrócił
    niestety działał (chodzi o lampe) kilkanaście razy i znowu lampa odmówiła posłuszeństwa w serwisie działał im ponoć bez zarzutu mnie też ale do czasu,
    najgorsze są usterki które raz działają a raz nie, jak by lampa padła na amen to przynajmniej chłopcy z serwisu wiedzieli by co wysiadło a tak..... (stwierdzili że wysłałem im sprawny aparat) .... chyba będę załatwiał tą sprawę przez sklep w którym kupiłem aparat bo do warszawy za daleko a wysyłać im co chwile to bankrucwo...... (wyśle i znowu zacznie działać..he he) chyba że wy doradzicie coś rozsądniejszego
    Czarna skrzynka firmy C

  8. #8
    KriSu
    Guest

    Domyślnie

    Najlepiej jest odnieść sprzęt to sprzedawcy on jest zobligowany ustawą koncumencką do przyjęcia reklamacji od klienta. A tak na marginesie dlaczego nie dokonałeś zwrotu aparatu gdy stwierdziłeś jego wadę zaraz na drugi dzień(Warunkiem takiego zwrotu/wymiany było nie podbicie kart gwarancyjnej w dniu zakupu)...??? Teraz na te działania już za późno..a szkoda.

    Wytrwałości z ŻYTNIĄ

  9. #9
    Coś już napisał Awatar Lodek
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Chrzanów, Kraków
    Wiek
    50
    Posty
    68

    Domyślnie

    jak to mówią mądry polak po szkodzie, facet ze sklepu podbił mi gwarancję odrazu, podejżewam że wiedział że raz działa a raz nie więc pozbył się aparatu przekazując problem mi i serwisowi (ale na prawnie się nie znam więc nie wiem czy mam rację) w poniedziałek wysyłam jeszcze raz do serwisu z krótkim filmikiem na cd że problem istnieje przynajmniej mi gość nie powie jak tym razem, że "usterka niewystępuje"
    przyczyną awari jest czujnik otwarcia lampy błyskowej(jestem pewny na 99%)
    jeżeli w waszych aparatach otwożycie lampke a następnie niezamykając lampy wciśniecie czujnik i z wciśniętym czujnikiem (lampa cały czas otwarta) wciśniecie guzik otwarcia lampy to zapadka zadziała 3 razy i wyskoczy błąd eror05 sprawdzałem z kolegą na jego sprzęcie
    a u mnie ten właśnie czujnik jest zkopany i czasem zadziała 3 do 5 razy a potem ze 20 razy nie działa (jak nie działa to nie przekazuje informacji że lampa jest uż otwarta i aparat próbuje otwierać ją 3razy potem wyskakuje błąd)
    mam tylko nadzieję że wymienią go na nowy a nie będą próbowali go naprawiać tylko poto by podziałał chwilkę
    Czarna skrzynka firmy C

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •