Wszystko zależy od tego co znaczy "świetne zdjęcia", każdy ma na to inny pogląd. Pracując na 5D Mark II wraz z 24-105 F/4.0 również miałem część materiału całkiem dobrą, "dobrą" wg moich preferencji i upodobań. Na tych samych weselach miałem możliwość pracować na jasnych obiektywach stałoogniskowych i wyników tej konfrontacji nie muszę przedstawiać.
Nie kwestią umiejętności jest to jak 24-105 F/4.0 radzi sobie przy niezwykle trudnych warunkach oświetleniowych gdzie sala weselna jest praktycznie całkowicie ciemna. Wówczas ciężko z tym szkłem w połączeniu z 5D Mark II pod względem AF'u i piszę to z pełną świadomością.
Też miałem taki zestaw i zgadza się to z moimi doświadczeniami.
Ale już ten obiektyw z 5D3 działa szybciej.
Teraz z 5D3 mój podstawowy obiektyw to 24-70/2,8 ale zostawiłem sobie 24-105/4 ze względu na IS.
Myślę jednak, że mógłbym go sprzedać przy 5D3