C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Te Twoje kolory, no nie mogę się napatrzyć.
287) Najlepsze z ostatnich.
Dużo się dzieje. Tak trzymaj!
Z kolorami nic nie robię. Nie mam czasu na zabawę w PS podczas meczu. W Camera Raw przejrzystość, nasycenie i jaskrawość mam na "0". Czasami rozjaśniam tylko i minimalnie koryguję WB. A ostatnio robię w JPG większość.
Np takie ustawienia ma nr 290:
290. Walka w parterze.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
zeby nie bylo zbyt kolorowo to ja jednak przyczepilbym sie do WB...![]()
287-290 to w większości zdjęcia robione Sigmą 17-50, tylko 288 jest z Canona 70-200.
Zastanawiam się nad zakupem C 50/1,4 tylko nie wiem, czy AF nie jest wolny w tym modelu. Niestety czasami na hali f/2,8 to już ciemny obiektyw.
--- Kolejny post ---
Racja można było kliknąć w coś szarego, ale czasami jakoś mi się nie chce. Co innego zdjęcia do wydruku, tam już trzeba czasami trochę dłużej posiedzieć przy obróbce.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Górnik Łęczna - Cracovia Kraków
291.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
50 1.4 raczej odradzam do sportu
Czy masz jakieś doświadczenia z tym obiektywem, czy tylko powielasz opinie o wolnym AF. W Canonie 85/1,8 AF też nie jest super szybki, a już wielokrotnie robiłem nim piłkę ręczną i żużel. Na podpięcie Sigmy 17-50 w sporcie nie decyduje się zbyt wieli użytkowników. A moim zdaniem spokojnie sprawdza się w wielu dyscyplinach.
Pytam o C 50/1,4, bo pomyślałem sobie, że może to być dobry obiektyw na koncercie i w sporcie jako drugie jego przeznaczenie. Tylko w pierwszym przypadku spokojnie możemy sobie ostrzyć w MF, a już w drugim zostaje zdecydowanie AF.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl