C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Szkoda, że nie ma EXIF-ów (łatwiej byłoby wywnioskować dlaczego np. na 209 jest tak duża GO). Ogólnie 209 inaczej skadrowana byłaby ok.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
209 jest całkiem OK, nawet bardzo - kompozycja prawie ukośnano i brunetka z blondynką.
211 z tym rozbłyskiem na kasku może się podobać.
Ok, to opiszę tę 209: dodałbym trochę kadru z prawej na dole, żeby nie ciąć ręki blondyny i odsunąć łokieć od brzegu kadru![]()
Z dołem niestety już nic nie da się robić, bo najzwyczajniej go nie ma.
209a
--- Kolejny post ---
Co do rozkładu GO, to f/2,8 na 200mm. Zadecydowała odległość do fotografowanego obiektu.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Wyjście z zakrętu: extra !
"http://www.canon-board.info/galerie-uzytkownikow-15/zysk-auto-moto-speed-i-inne-95489/"]galeria na CB[/URL]
7D2/10-640/2,8-5,6+YN568EXII
Dzięki wszystkim za odwiedziny i komentarze w ostatnich postach.
@zysk
Do dzisiaj nie wiem, czy wyjście z łuku lepiej robić od wewnętrznej, czy zewnętrznej.
Na 100% na wejściu w pierwszy łuk trzeba zajmować stanowisko wewnątrz toru, bo tu najlepiej widać walkę i niestety czasami upadki zawodników.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl