Dokładnie. Lepiej robić w pełnym manualu i w zależności od hali lekko podbić ekspozycję np 1/3.
Dokładnie. Lepiej robić w pełnym manualu i w zależności od hali lekko podbić ekspozycję np 1/3.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Ja zadam inne pytanie: czy różnica oświetlenia na sali było na poziomie 1 i 1,3 EV? Wątpię, więc jaki jest sens tak różnie naświetlać zdjęcia?
Nie wiem o co Ci chodzi Einsteinie?
Różnicę 1 EV możesz mieć na tym samym obiekcie, między centrum hali i jej narożnikiem.
Ostatnio edytowane przez cobalt ; 01-11-2015 o 17:36
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
No nie wiem. Pamiętam ze robiłem na manualu w Kielcach i było ok.
Widzę, ze kolega był na tym samym meczu co ja. Szkoda tylko, że Wisła znowu w plecy.. Co do zdjęć, faktycznie ten pierwszy set trochę ciemny, kadrowo mi się podoba. Niestety hala w Kielcach do najlepszych pod względem oświetlenia nie należy, w różnych punktach różne światło :/ Zapraszam do Płocka, do Orlen Areny, u nas jest o niebo lepiej![]()
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Sędziowie to pół biedy, kilka lat temu tam byłem to operator kamery się z nami kłócił i wchodził nam co chwilę przed obiektyw..
Ostatnio edytowane przez cobalt ; 01-11-2015 o 21:21
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
I w kurniku fajna jest jeszcze ta świecąca kolorowa podłoga która tworzy piękne zafarby na zawodnikach.