Wysłałem listem poleconym wyciętą z pudełka całą białą naklejkę z kodami i SN, podpisaną imieniem i nazwiskiem z tyłu na tekturze, wydrukowany formularz, wydrukowane dane osobowe. W odpowiedzi otrzymałem takiego e-maila:
Szanowni Państwo,

Dziękujemy za przesłanie wniosku w ramach Canon CashBack. Niestety nie możemy zatwierdzić złożonego wniosku, ponieważ nie mamy ważnego kodu kreskowego wyciętego z opakowania produktu, który Państwo zakupili. Prosimy o przesłanie ważnego kodu kreskowego na poniższy adres, który został wycięty z opakowania Państwa produktu wraz z imieniem i nazwiskiem oraz adresem e-mail, które ułatwią identyfikację. Proszę mieć na uwadze, że informacje te musimy otrzymać przed końcem terminu przyjmowania zgłoszeń, który upływa 15.02.2014 roku (liczy się data stempla pocztowego).
No, pogratulować. Drugiego pudełka nie mam.