Witajcie.
Czy ktoś z Was miał okazje używać/używa tego szkła?
Możecie coś powiedzieć. Jak sprawuje się na pełnej klatce? Jak z jakością obrazu?
Może ktoś z okolic Katowic ma go i mógłby użyczyć do przestrzelenia parunastu zdjęć?
Witajcie.
Czy ktoś z Was miał okazje używać/używa tego szkła?
Możecie coś powiedzieć. Jak sprawuje się na pełnej klatce? Jak z jakością obrazu?
Może ktoś z okolic Katowic ma go i mógłby użyczyć do przestrzelenia parunastu zdjęć?
A może chodzi o Tamron AF 17-35MM F/2.8-4 Di LD Aspherical (IF)
test Test Tamron SP AF 17-35 mm f/2.8-4 Di LD Aspherical (IF) - Wstęp - Test obiektywu - Optyczne.pl
Ostatnio edytowane przez RobertON ; 03-11-2013 o 10:24
Faktycznie, sroki wczoraj już przysypiałem pisząc to chodzi oczywiście o 17-35... test na optycznych widziałem... komentarze czytałem, ale chciałbym informację "z pierwszej ręki" szczególnie jeżeli ktoś pracował z nim na 5d mkIII
PS. da się edytować tytuł posta?
Ja szerokiego szkła potrzebuje do koncertów. W przyszłości pewnie będzie 16-35 ale po zakupie body fundusze nie pozwalają póki co...
Uzywalem tego Tamrona (w wersji do Nikona) z D700. Mam mile wspomnieniaSolidna jak na Tamrona budowa, po 3 latach wygladal jak nowy. W wesji nikonowskiej nie posiadal silnika, ale AF dzialal szybko i celnie. Pomiedzy F2.8 a F8 na 17mm, rogi byly miekkie, na reszcie ogniskowych ostry w calym kadrze. Srodek kadru nawet na 17/2.8 bardzo ostry. Spora winieta na 17mm, szczegolnie na F2.8. Kolory typowe dla Tamrona. Ogolnie za te pieniadze super szklo, polecam.
Canon 6D + 16-35/4L IS + 40/2.8 + 35/1.4A + 135/2L Fuji X-E1 X-A1 14 35 18-55 EF-20 BLC-XE1 BLC-XM1
Witek.K masz może jakiś obrazek włąsnie na 17mm i 2.8? Chciałbym zobaczyć tą winiete.
Mnie ta winieta nie przeszkadzala, ale wiele osob mowilo, ze jestJa zazwyczaj jeszcze od siebie troche jej dodaje
Pare przykladow na 17/2.8 ostatnie zdjecie na 17/8 Dodam jeszcze, ze winieta bya dosyc latwa do usuniecia, oczywiscie na F2.8 byly w rogach nieostrosci, ktorych usunac sie nie dalo.
Canon 6D + 16-35/4L IS + 40/2.8 + 35/1.4A + 135/2L Fuji X-E1 X-A1 14 35 18-55 EF-20 BLC-XE1 BLC-XM1
Ja tu się spodziewałem zaciemnienia 1/3 obrazu czytając komentarze paru osób... a tutaj... ni nic czas polować na dobrą sztukę![]()
Trafiła się okazja kupić bliźniaczą Sigmę więc skorzystałem... wg. opinii troszkę słabiej wypada w centrum ale lepiej na brzegach... za 2 dni zobaczymy![]()