Strona 3 z 16 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 176

Wątek: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Kolego, gwarantem jest producent lub jego przedstawiciel w kraju. Nie sklep, który ci towar sprzedał.
    Sklep odpowiada za zgodność towaru z umową. Często przez okres dwukrotnie dłuższy niż gwarant...
    Tak w istocie gwarantem jest producent, ale sklep, który Ci towar sprzedał jest od tego, żeby tę reklamację załatwić. Nie mam na myśli jej zasadności, tylko schemat postępowania.
    Terminy są zwykle określone w gwarancji.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  2. #2
    Uzależniony Awatar kaindox
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    598

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Bolek02 Zobacz posta
    Dlaczego piszesz takie głupoty ? Jak kupujesz towar w sklepie, to nie idziesz do sklepu z reklamacją w ramach przysługującej Ci gwarancji ?
    Sorry, ale nie mogę się powstrzymać
    Przecież gwarancja od tego jest, żeby z niej korzystać w razie potrzeby.
    Mylisz pojęcia. To nie sklep rozpatruje gwarancję tylko producent/dystybutor poprzez uprawniony serwis wiec Merde głupot nie pisze. Sklep przyjmuje towar do reklamacji ale nie decyduje o jej rozstrzygnięciu.

    Co do tematu wątku. Gdyby sprzedawca był profesjonalistą i miał klasę po prostu zadzwoniłby do klienta, wytłumaczył że zaszła pomyłka przeprosił go za zaistniałą sytuację i zaproponował jakieś zadośćuczynienie dzięki któremu obie strony byłby zadowolone. Niestety ten woli robić z siebie i klienta idiotę zasłaniając sie mitycznym "błędem systemu".
    Prawda jest taka że nie każdy nadaje się do prowadzenia działalności gospodarczej, która w zasadzie z definicji wiąże się z ryzykiem.

  3. #3
    Początki nałogu Awatar homesicalien
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    295

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Szkoda, że nie wszyscy potrafią rozmawiać bez obrażania.
    Sklepy możemy skreślić jeśli chodzi o gwarancję, masz rację. Chodzi mi jednak ogólną tendencję.
    Wolałbym pominąć moralne kwestie, moje sumienie jakoś sobie z nimi poradzi .

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar adawro
    Dołączył
    Jul 2011
    Miasto
    Ursynów
    Wiek
    50
    Posty
    1 085

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez homesicalien Zobacz posta
    Cena, za którą kupowałem: ~2400, najniższa oferta na ceneo, ale nie rażąco niska. Cena obecna ~3100, bardzo przeciętna oferta.
    Mam pomysł - potarguj się. To nie komuna, żeby obowiązywały stałe ceny. Może faktycznie się pomylili. A może nie. Ale nie może być tak ,że masz teraz zapłacić tak jak inni następni.

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar adawro
    Dołączył
    Jul 2011
    Miasto
    Ursynów
    Wiek
    50
    Posty
    1 085

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez m-a-r Zobacz posta
    chyba trochę się oderwałeś od rzeczywistości. Teraz nawet sklepy stacjonarne handlują towarem, którego nie ma na stanie. Praktycznie tylko spożywczaki maja towar dostępny lub sklepy z towarem popularnym.
    Tu nie chodzi o to, że towar muszą mieć na stanie, tylko o rzetelność.
    Jak sklep ściemnia że ma na stanie a nie ma. Co gorsza ryzykuje nie aktualizując cen w stosunku do zmian oferty swoich dostawców hurtowych to zaczyna po prostu pachnieć lipą i polowaniem na jelenia.

    Byłem zadowolony z obsługi i ceny w jednym sklepie to potem zamówiłem grip którego nie mieli to sprowadzili za lepszą kasę niż w była w dużych konkurencjach.

    A tak w ogóle to warto się potargować. Np cena obiektywu w innym sprawdzonym sklepie była nieco wyższa niż u konkurencji i bez szans na targowanie , a ponieważ kupowałem jakieś dodatki typu karty pamięci, akumulatory, matówkę, to ceny tych dodatków nieco opuścili, że w sumie to za całość kwota była praktycznie taka sama jak bym zapłacił u tych tańszych.
    Tamci tańsi nie mieli tych dodatków a tani sklep z dodatkami był poza tym dużo dalej, a mi szkoda było jeżdzić 20km w te i z powrotem.

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    - teraz będę wcześniej dzwonił żeby na mój przyjazd zamówili towar .
    Ja już tak robię...
    Ostatnio edytowane przez adawro ; 29-10-2013 o 23:36

  6. #6

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Na dobry papier warto czekać
    W fotografii najważniejsze jest światło.

  7. #7
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    1 055

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    To ze towaru nie ma na polce, to chyba nie jest problem i kazdy to rozumie. Nawet jak sklep internetowy ma "Pan Kazio", a towar bierze z hurtowni obok, to nic mi do tego. Ja chce kupic cos u "Pana Kazia" i z nim zawieram umowe. Jak ceny "Pana Kazia" zaleza od hurtowni z za rogu, to jest jego zmartwienie zeby byly aktualne. Ja rozumie ze maly przedsiebiorca ma ciezkie zycie, musi naprawde sie napracowac, meczyc urzedami i z klientami, ale jak sie popelnilo blad to trzeba sie dogadac z klientem, a nie spuszczac go na drzewo.
    Wystawianie nizszych cen wiedzac ze i tak nie sprzedamy za ta cene to jest oszustwo i to nalezy bezwzglednie tepic. Wystawianie nizszych cen przez pomylke, to niedopatrzenie sprzedawcy i jego ryzyko i to sprzedawca powinien wyjsc z inicjatywa rozwiazania problemu. Wytlumaczenia jak to mam ciezko zwiazac koniec z koncem nie jest rozwiazaniem.

    Na dobry papier warto czekać
    tylko czasami mozna nie zdazyc

  8. #8
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    89

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    mam to nieszczęście, ze na codzien wspolpracuje ze sklepami internetowymi, tyle tylko, ze to ja jestem ich dostawca. oni nie maja stanow magazynowych nie dlatego, ze nie maja na to miejsca (mój towar jest bardzo malogabarytowy), tylko dlatego, ze trzeba za niego zaplacic. lepiej jest wystawić na allegro i czekac az się sprzeda i wtedy dopiero zamawiac, bo wtedy z automatu jest zapłacony. czasem się jednak zdarza, ze produkcja nie nadaza z wytwarzaniem towaru (sa okresy duzego popytu), wtedy może mi czegos na polce braknac. ja nie majac towaru na polce w magazynie nie sprzedam go, bo go nie mam. nie mam i nie sprzedam, po prostu, logiczne. sklepy internetowe jednak nie chcą tego pojac, "on chce zeby mu wyslac, bo sprzedal i potrzebuje na już". sory batory, nie sprzedaje się czegos, czego się nie ma...

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez komisarz ryba Zobacz posta
    lepiej jest wystawić na allegro i czekac az się sprzeda i wtedy dopiero zamawiac, bo wtedy z automatu jest zapłacony.
    W wypadku allegro takie postępowanie nie dość, że jest nędznym handlowaniem to jeszcze jest niezgodne z regulaminem o czym większość kupujących nie ma pojęcia. I sprzedających pewnie też.

    Niestety, na moje pytanie od obsługi allegro otrzymałem potwierdzenie tego ale zaraz w następnym zdaniu napisali, że nie mają wpływu na postępowanie wystawiających nieistniejące przedmioty... Owszem, mają - moga dać bana. Ale wtedy nie będą mieli zysków. No i skończyło sie, że zamiast kupionych dwóch przedmiotów mam na koncie odwetowe dwa negatywy wystawione w zamian za moje dwa za transakcję niezrealizowaną z winy sprzedającego.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  10. #10
    Uzależniony Awatar poszukiwacz2006
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    dawna stolica
    Wiek
    56
    Posty
    824

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    W jednym z kilku sklepów fotograficznych w Krakowie, pomimo, że na stronie internetowej widnieje informacja, że towar dostępny od ręki, niestety "odbiłem się od lady" jak chciałem zakupić szkła. Podczas ostatniej rozmowy telefonicznej z obsługą, pan zasugerował i doradził, abym złożył zamówienie przez stronę internetową i czekał na odpowiedź o terminie odbioru, pomimo tego, że jak byk widniała informacja o dostępności od ręki. A to, co chcę kupić bardzo popularne. Tak to już jest, że nawet w sklepie realnym trzeba zamawiać towar.
    Wczoraj media podały informację, że bardzo dobre perspektywy rysują się dla sprzedaży internetowej, w 2013 r wzrost o 13%, w 2014 wzrost o 10%, a w 2015 prognozowany wzrost wynosi 9%.
    Społeczeństwo jest coraz bardziej wygodne, bez wychodzenia z domu jest w stanie zakupić praktycznie wszystko. A i cena w takich sklepach niższa, właśnie dzięki temu, że takie sklepy mogą zaoszczędzić na powierzchni magazynowej.
    A że trzeba czekać? Jak brałem auto w salonie, to też mi kazali czekać, choć wziąłem bez żadnego dodatkowego wyposażenia.
    Pozdrawiam
    Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
    hobbystycznie - brak czasu niestety :-(


Strona 3 z 16 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •