Pokaż wyniki od 101 do 110 z 176

Wątek: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

Widok wątkowy

  1. #11
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez fhumargo Zobacz posta
    Moje słowa uważasz za szantaż?
    Co Ty byś zrobił? zapłaciłeś za zakup a tu ani sprzętu ani kasy bo zwrotu nie było i nie wiadomo kiedy wpłynie.
    Tu też nie chodzi o cenę ale zwrot kasy.
    Ja bym się lekko wkurzył!
    Szantaż, bo nie domagasz się zwrotu kasy, tylko sprzętu w zaniżonej cenie pod rygorem zrobienia "koło pióra". Sam tak napisałeś.

    Czy tu aby w ogóle chodzi o zwrot kasy?

    "Ogólnie do tej pory bałem się, że mi oddadzą, bo nie będe wiedział, co zrobić: odsyłać, czy nie"

    Kupujący cały czas walczy o sprzęt. Boi się, że jak mu zwrócą cały misterny plan pójdzie w .....


    I jeszcze to:

    2 - dostaję mail nr 1 o statusie potwierdzający, że dostali moje zamówienie z uwagą, że to nie oznacza przejścia do realizacji zamówienia; jest tam ta sama kwota, co na stronie i nr rachunku do przelewu
    3 - przelewam kasę natychmiast


    Jak dla mnie to klasyczna próba zaklepania towaru po okazyjnej cenie -> "zapłaciłem jest moje".


    M.
    Ostatnio edytowane przez MariuszM ; 02-11-2013 o 10:32

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •