Cytat Zamieszczone przez homesicalien Zobacz posta
Tło sprawy, z powodu której założyłem ten wątek nie ma raczej nic wspólnego ze stanem magazynowym, o którym tyle tu się pisze. Chodzi o anulowanie zamówienia przez sklep, a następnie podniesienie ceny produktu na stronie internetowej. Ja rozumiem, że to ludzie, dogadać się, itp. Ale nie odpowiedzieli na żaden z moich 3 maili. Napisali jedynie 4 maile o statusie zamówienia, a wśród nich mail o przejściu do realizacji zamówienia, które z tego co mi wiadomo jest jednoznaczne z zawiązaniem umowy.
Jakiś czas temu w Radiu TOK FM ktoś od handlu internetowego wypowiedział się tak:

- złożenie zamówienia w sklepie
- potwierdzenie przyjęcia do realizacji zamówienia przez sklep
- odwołanie

Klient ma prawo domagać się różnicy w cenie wynikającej z ceny jaką musiał zapłacić w innym miejscu

Nie wiem na ile to aktualne....