Cytat Zamieszczone przez homesicalien Zobacz posta
Moim zdaniem wystarczą 2 fakty, aby mieli obowiązek dokończyć realizację zamówienia:
1) W momencie zakupu sprzęt był dostępny i dostałem mailowe potwierdzenie ceny po dokonaniu zamówienia
2) Otrzymałem mailowe potwierdzenie przejścia do realizacji zamówienia
Dokładnie tak jak piszesz, takie sytuacje się zdarzają, ale sklep musi się wywiązać skoro przyjął zapłatę.

--- Kolejny post ---

Cytat Zamieszczone przez TomKap Zobacz posta
Panowie, od ponad dwóch lat pomagam od strony technicznej prowadzić dwa sklepy internetowe. Oprócz tych sklepów, właściciel ma jeszcze dwa "normalne". Takie sytuacje się zdarzają i będą zdarzać, bo nie ma ludzi nieomylnych. Jeśli na 1000 zakupów przytrafia się 1 taki przypadek (co oczywiście też jest rzeczą naganną) to co można z tym zrobić?? Proszę tylko rozróżnić, "POMYŁKĘ" od działań zamierzonych, które mają na celu OSZUKANIE klienta. Ale i tak najważniejszy jest regulamin sklepu jaki został zaakceptowany przez kupującego. Bez znajomości tego regulaminu, jest to zwykłe "bicie piany".
Regulamin sklepu nie może być sprzeczny z obowiązującymi przepisami, bo te są nadrzędne. Transakcja została zawarta w świetle prawa i strony muszą się wywiązać.