Strona 5 z 18 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 176

Wątek: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

  1. #41
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta

    PS: sklepy nie rozpatrują reklamacji, zazwyczaj nie mają możliwości technicznych i uprawnień.
    Dlaczego piszesz takie głupoty ? Jak kupujesz towar w sklepie, to nie idziesz do sklepu z reklamacją w ramach przysługującej Ci gwarancji ?
    Sorry, ale nie mogę się powstrzymać
    Przecież gwarancja od tego jest, żeby z niej korzystać w razie potrzeby.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  2. #42
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez kaindox Zobacz posta
    Nie do końca taki obiektywny bo jednak bronisz jednej ze stron.
    Oczywiście, tutaj obiektywność polega na tym, by bronić wyłącznie konsumenta. Nawet wtedy, kiedy ten z premedytacją żeruje na pomyłce sklepu :-)

    Sklep ma obowiązek utrzymywać swoją ofertę jak najbardziej aktualną, jeśli tego nie dopilnuje to jest jego błąd i powinien na siebie wziąć konsekwencje swojej pomyłki.
    Jakie to konsekwencje? Oddał kasę czy nie?
    Instytucja kłamliwie nazwana Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów trochę za bardzo was rozbestwiła i przestaliście zwracać uwagę na cokolwiek, prezentując wyłącznie postawę roszczeniową.
    Próbuję was trochę sprowadzić na ziemię i pokazać również drugą stronę. Najwyraźniej mało skutecznie...

    Jeśli nie powinien zamknąć DG bo najwidoczniej do jej prowadzenia się nie nadaje.
    Zatem załóż własny sklep i pokaż, że można :-)
    I przyjmij na klatę konsekwencje w postaci utraty etatów, pensji i w konsekwencji możliwości utrzymania rodzin pracowników.
    Dalej nie dociera? To ja już nie wiem zupełnie jak mam argumentować...
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  3. #43
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Bolek02 Zobacz posta
    Dlaczego piszesz takie głupoty ? Jak kupujesz towar w sklepie, to nie idziesz do sklepu z reklamacją w ramach przysługującej Ci gwarancji ?
    Sorry, ale nie mogę się powstrzymać
    Przecież gwarancja od tego jest, żeby z niej korzystać w razie potrzeby.
    Kolego, gwarantem jest producent lub jego przedstawiciel w kraju. Nie sklep, który ci towar sprzedał.
    Sklep odpowiada za zgodność towaru z umową. Często przez okres dwukrotnie dłuższy niż gwarant...
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  4. #44
    Uzależniony Awatar kaindox
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    598

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Bolek02 Zobacz posta
    Dlaczego piszesz takie głupoty ? Jak kupujesz towar w sklepie, to nie idziesz do sklepu z reklamacją w ramach przysługującej Ci gwarancji ?
    Sorry, ale nie mogę się powstrzymać
    Przecież gwarancja od tego jest, żeby z niej korzystać w razie potrzeby.
    Mylisz pojęcia. To nie sklep rozpatruje gwarancję tylko producent/dystybutor poprzez uprawniony serwis wiec Merde głupot nie pisze. Sklep przyjmuje towar do reklamacji ale nie decyduje o jej rozstrzygnięciu.

    Co do tematu wątku. Gdyby sprzedawca był profesjonalistą i miał klasę po prostu zadzwoniłby do klienta, wytłumaczył że zaszła pomyłka przeprosił go za zaistniałą sytuację i zaproponował jakieś zadośćuczynienie dzięki któremu obie strony byłby zadowolone. Niestety ten woli robić z siebie i klienta idiotę zasłaniając sie mitycznym "błędem systemu".
    Prawda jest taka że nie każdy nadaje się do prowadzenia działalności gospodarczej, która w zasadzie z definicji wiąże się z ryzykiem.

  5. #45
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez komisarz ryba Zobacz posta
    lepiej jest wystawić na allegro i czekac az się sprzeda i wtedy dopiero zamawiac, bo wtedy z automatu jest zapłacony.
    W wypadku allegro takie postępowanie nie dość, że jest nędznym handlowaniem to jeszcze jest niezgodne z regulaminem o czym większość kupujących nie ma pojęcia. I sprzedających pewnie też.

    Niestety, na moje pytanie od obsługi allegro otrzymałem potwierdzenie tego ale zaraz w następnym zdaniu napisali, że nie mają wpływu na postępowanie wystawiających nieistniejące przedmioty... Owszem, mają - moga dać bana. Ale wtedy nie będą mieli zysków. No i skończyło sie, że zamiast kupionych dwóch przedmiotów mam na koncie odwetowe dwa negatywy wystawione w zamian za moje dwa za transakcję niezrealizowaną z winy sprzedającego.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  6. #46
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Kolego, gwarantem jest producent lub jego przedstawiciel w kraju. Nie sklep, który ci towar sprzedał.
    Sklep odpowiada za zgodność towaru z umową. Często przez okres dwukrotnie dłuższy niż gwarant...
    Tak w istocie gwarantem jest producent, ale sklep, który Ci towar sprzedał jest od tego, żeby tę reklamację załatwić. Nie mam na myśli jej zasadności, tylko schemat postępowania.
    Terminy są zwykle określone w gwarancji.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  7. #47
    Początki nałogu Awatar homesicalien
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    295

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Tło sprawy, z powodu której założyłem ten wątek nie ma raczej nic wspólnego ze stanem magazynowym, o którym tyle tu się pisze. Chodzi o anulowanie zamówienia przez sklep, a następnie podniesienie ceny produktu na stronie internetowej. Ja rozumiem, że to ludzie, dogadać się, itp. Ale nie odpowiedzieli na żaden z moich 3 maili. Napisali jedynie 4 maile o statusie zamówienia, a wśród nich mail o przejściu do realizacji zamówienia, które z tego co mi wiadomo jest jednoznaczne z zawiązaniem umowy.

  8. #48
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Wracając do istoty wątku, to w sytuacji jak opisujesz, jeśli przyjęli zamówienie i towar w dalszym ciągu jest dostępny na ich stronie, to nie ma podstaw do anulowania zamówienia.
    Jeśli w dniu składania zamówienia towar był dostępny w określonej cenie, system przyjął zamówienie i zapłatę, to powinieneś żądać wydania towaru, który zakupiłeś.
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  9. #49
    Początki nałogu Awatar homesicalien
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    295

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Moim zdaniem wystarczą 2 fakty, aby mieli obowiązek dokończyć realizację zamówienia:
    1) W momencie zakupu sprzęt był dostępny i dostałem mailowe potwierdzenie ceny po dokonaniu zamówienia
    2) Otrzymałem mailowe potwierdzenie przejścia do realizacji zamówienia

  10. #50
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    95

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Homesicalien, podaj link do sklepu.Może ktoś przeczyta regulamin i coś konkretnego podpowie.Wskazówkę dostałeś w poście 5.
    Decydujące jest to ,czy umowa została zawarta, ale to bez regulaminu i prawdopodobnie prawnika , ani rusz.Ja bym odżałował parę złotych za poradę .
    Jak widzisz od sklepu po dobroci nic nie wyrwiesz.

    Chyba,że to wszystko,to bajki z mchu i paproci.

    Pozdrawiam
    jacek

Strona 5 z 18 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •