Oczywiście, tutaj obiektywność polega na tym, by bronić wyłącznie konsumenta. Nawet wtedy, kiedy ten z premedytacją żeruje na pomyłce sklepu :-)
Jakie to konsekwencje? Oddał kasę czy nie?Sklep ma obowiązek utrzymywać swoją ofertę jak najbardziej aktualną, jeśli tego nie dopilnuje to jest jego błąd i powinien na siebie wziąć konsekwencje swojej pomyłki.
Instytucja kłamliwie nazwana Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów trochę za bardzo was rozbestwiła i przestaliście zwracać uwagę na cokolwiek, prezentując wyłącznie postawę roszczeniową.
Próbuję was trochę sprowadzić na ziemię i pokazać również drugą stronę. Najwyraźniej mało skutecznie...
Zatem załóż własny sklep i pokaż, że można :-)Jeśli nie powinien zamknąć DG bo najwidoczniej do jej prowadzenia się nie nadaje.
I przyjmij na klatę konsekwencje w postaci utraty etatów, pensji i w konsekwencji możliwości utrzymania rodzin pracowników.
Dalej nie dociera? To ja już nie wiem zupełnie jak mam argumentować...