Cytat Zamieszczone przez kaindox Zobacz posta
Nie do końca taki obiektywny bo jednak bronisz jednej ze stron.
Oczywiście, tutaj obiektywność polega na tym, by bronić wyłącznie konsumenta. Nawet wtedy, kiedy ten z premedytacją żeruje na pomyłce sklepu :-)

Sklep ma obowiązek utrzymywać swoją ofertę jak najbardziej aktualną, jeśli tego nie dopilnuje to jest jego błąd i powinien na siebie wziąć konsekwencje swojej pomyłki.
Jakie to konsekwencje? Oddał kasę czy nie?
Instytucja kłamliwie nazwana Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów trochę za bardzo was rozbestwiła i przestaliście zwracać uwagę na cokolwiek, prezentując wyłącznie postawę roszczeniową.
Próbuję was trochę sprowadzić na ziemię i pokazać również drugą stronę. Najwyraźniej mało skutecznie...

Jeśli nie powinien zamknąć DG bo najwidoczniej do jej prowadzenia się nie nadaje.
Zatem załóż własny sklep i pokaż, że można :-)
I przyjmij na klatę konsekwencje w postaci utraty etatów, pensji i w konsekwencji możliwości utrzymania rodzin pracowników.
Dalej nie dociera? To ja już nie wiem zupełnie jak mam argumentować...