-
Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy
Panowie, od ponad dwóch lat pomagam od strony technicznej prowadzić dwa sklepy internetowe. Oprócz tych sklepów, właściciel ma jeszcze dwa "normalne". Takie sytuacje się zdarzają i będą zdarzać, bo nie ma ludzi nieomylnych. Jeśli na 1000 zakupów przytrafia się 1 taki przypadek (co oczywiście też jest rzeczą naganną) to co można z tym zrobić?? Proszę tylko rozróżnić, "POMYŁKĘ" od działań zamierzonych, które mają na celu OSZUKANIE klienta. Ale i tak najważniejszy jest regulamin sklepu jaki został zaakceptowany przez kupującego. Bez znajomości tego regulaminu, jest to zwykłe "bicie piany".
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum