Pokaż wyniki od 1 do 10 z 176

Wątek: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

Widok wątkowy

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar adawro
    Dołączył
    Jul 2011
    Miasto
    Ursynów
    Wiek
    50
    Posty
    1 085

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez m-a-r Zobacz posta
    chyba trochę się oderwałeś od rzeczywistości. Teraz nawet sklepy stacjonarne handlują towarem, którego nie ma na stanie. Praktycznie tylko spożywczaki maja towar dostępny lub sklepy z towarem popularnym.
    Tu nie chodzi o to, że towar muszą mieć na stanie, tylko o rzetelność.
    Jak sklep ściemnia że ma na stanie a nie ma. Co gorsza ryzykuje nie aktualizując cen w stosunku do zmian oferty swoich dostawców hurtowych to zaczyna po prostu pachnieć lipą i polowaniem na jelenia.

    Byłem zadowolony z obsługi i ceny w jednym sklepie to potem zamówiłem grip którego nie mieli to sprowadzili za lepszą kasę niż w była w dużych konkurencjach.

    A tak w ogóle to warto się potargować. Np cena obiektywu w innym sprawdzonym sklepie była nieco wyższa niż u konkurencji i bez szans na targowanie , a ponieważ kupowałem jakieś dodatki typu karty pamięci, akumulatory, matówkę, to ceny tych dodatków nieco opuścili, że w sumie to za całość kwota była praktycznie taka sama jak bym zapłacił u tych tańszych.
    Tamci tańsi nie mieli tych dodatków a tani sklep z dodatkami był poza tym dużo dalej, a mi szkoda było jeżdzić 20km w te i z powrotem.

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    - teraz będę wcześniej dzwonił żeby na mój przyjazd zamówili towar .
    Ja już tak robię...
    Ostatnio edytowane przez adawro ; 29-10-2013 o 23:36

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •