Cytat Zamieszczone przez pe.en.de Zobacz posta
Dzięki za zainteresowanie
Postraszono nas informacjami jak to twórcy takich programów trzymają później w garści zleceniodawcę i bez ich zgody (dodatkowych opłat) nie wiele można zrobić.
A gdy taki informatyk przekwalifikuje się lub z jakiś powodów nie będzie chciał dalej uczestniczyć we wspólnym dziele, to klops.
Święta prawda, pewnik i co tam jeszcze chcesz - mają rację w 100%. Ja również odradzam.

Cytat Zamieszczone przez pe.en.de Zobacz posta
Właściciel domeny tylko z taką osobą będzie rozmawiał która dokonała rejestracji, ponoć bez względu na to że sprzedała swe prawa
No nie wiem, tak mnie straszą ludzie choć jak mówią, informacje mają z drugiej ręki.
No nie rozumiem do końca o co Ci tu chodzi, ale powiem jak powinno być: Domenę masz sobie kupić sam/sama niezależnie i tylko tak. Bo się potem okaże, że "właściciel" zażyczy sobie extra pieniądze za dzierżawę, kiedy zobaczy że interes hula i nikt mu tego nie zabroni. Co wtedy zrobisz - zmienisz domenę?
Chyba złapałaem co miałeś na myśli - twój "właściciel" to rejestrator, czyli uprawniona firma w której rejestrujesz domenę, a właścicielem jesteś Ty, dopóki opłacasz tę domenę. Czyli - jeśli ktoś (firma od sklepu) zarejestruje domenę Twojego sklepu na siebie, a może tak być, to właścicielem będzie ten ktoś, a Tobie ją tylko wydzierżawi, na własnych warunkach - tak jest be. Sam na siebie/córkę rejestruj domeny, bez pośredników. Wszelkie przekierowania potem ustawiasz bez problemu w panelu adm. domeny.

Cytat Zamieszczone przez pe.en.de Zobacz posta
Jesteśmy grafikami więc grafikę strony sami sobie opracowaliśmy. Córka poszła z tym do firmy zajmującej się tworzeniem sklepów internetowych.
Typowy błąd. Wygląd oczywiście jest ważny, ale jest ostatni na liście priorytetów, jeśli chodzi o internet. Mówimy o sklepie, a po co komu piękny sklep, do którego nikt nie wchodzi, albo wchodząc musi uważać na wysoki próg, lub niski strop .

Cytat Zamieszczone przez pe.en.de Zobacz posta
Dlatego też pomyślałem sobie że gdzie jak gdzie ale na naszym forum, wśród ludzi robiących tyle zdjęć do internetowych sklepów, może ktoś otarł się kiedyś o podobne problemy i będzie mógł na ten temat coś powiedzieć
Chodzi głównie o to, na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy z firmą
Miałem własny sklep, obecnie m.in. administruję cudzymi. Mogę coś podpowiedzieć.

Kroki podstawowe:
  1. Wymyślenie i zakup (rejestracja) domeny.
  2. Wybranie i zakup skryptu (oprogramowania) sklepowego.
  3. Wybranie usługi hostingowej, czyli serwera.
  4. Zainstalowanie i uruchomienie testowej wersji sklepu na serwerze (bez udostępniania go wyszukiwarkom).
  5. Nauka obsługi/administrowania sklepem (lub zatrudnienie do tego osoby z zewnątrz).
  6. Wprowadzenie produktów z ew. podziałem na kategorie.
  7. Otwarcie sklepu dla Świata (wyszukiwarek) i rozpoczęcie(?) sprzedaży.

ad. 2, 3 - w zamian można skorzystać z gotowych platform sklepowych, gdzie całą obsługą techniczną (konserwacje, aktualizacje itp., czasem też jakaś promocja) zajmuje się właściciel platformy. Opłaty są różne, często stanowią procent od sprzedaży i przeważnie są tak skalkulowane, że po podatkach i zus, dla nas zostaje nie za wiele.. Dlatego zawsze lepiej "być na swoim".

Kroki opcjonalne:
  1. Modyfikacja/wymiana szaty graficznej sklepu.
  2. Nic więcej na ten moment mi nie przychodzi ważnego do głowy

Powyższe, to dopiero nieśmiały początek, bo w tym momencie zaczyna się najpoważniejsza praca - tzw. optymalizacja zawartości i promocja w internecie, ale to temat na książkę.