Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Dylemat 420EX lub 430EX...

Mieszany widok

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Bytom

Domyślnie Dylemat 420EX lub 430EX...

Przeczytałem wszystko (chyba) na tym i innych forach i nadal nie jestem przekonany czy jako amator mam wydać te 300 więcej na 430ex do mojego 350d.
    Przeboleje brak trybu manual w 420 (zdam się na automatkę) i brak dopasowania do wielkości matrycy...a FEC mam w body i jedne co mnie niepokoi to brak przekazywania info o temperaturze światła. Czy w przypadku gdy odbijamy światło od sufitu/ściany ten brak przekazywania ma duże znaczenie? Albo inaczej czy 430 lepiej się sprawdzi w takich warunkach? Dodam jeszcze że robię zawsze w RAW i wiem że mogę ręcznie korygować WB... tylko nie wiem czy te przekazywane z lampy info o WB będą ok (oszczędzi to trochę czasu przy obróbce RAW).
    Dodam jeszcze że LCD (430ex) mnie aż tak nie podnieca :-)
    Ostatnio edytowane przez mirhon ; 07-03-2006 o 16:47
    Canon 20d + Tamron 28-75/2.8 + Canon 70-200/4L + Speedlite 550ex

gajowy Awatar akustyk
    Miasto
    holandia

Domyślnie

ja kupilem 420EX. ze wzgledow finansowych, ale tez po przejrzeniu specyfikacji wyszlo mi, ze 420EX spokojnie starczy. czesc zaoszczedzonej kasy zagospodarowalem na Omnibounce'a, a reszte odlozylem na polke
    www albo tez flickr

Pełne uzależnienie Awatar KuchateK
    Miasto
    USA

Domyślnie

W sprawie informacji o temperaturze:
    http://canon-board.info/showpost.php...8&postcount=29

A jesli chodzi o wybor to lepsza 420'stka z jakas nakladka jak gola 430'stka.
    ...

Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt

Domyślnie

Sam niedawno przerabiałem ten temat przy okazji zmiany lampy z 380EX na 4_0EX. U swojej 380-tki nie mogłem dłużej znieść braku możliwości obrotu głowicy i zdecydowałem sie ostatecznie na 430EX, bo doszedłem do wniosku, ze nie będę zamieniał jednej starej lampy (380EX) na drugi stary model (420EX).
    Z wniosków pamiętam takie: