Wybrałeś aparat drogi, wysokiej klasy, bo tańszy nie spełniał Twoich potrzeb (to Twój powód).
Niestety, serwis droższych aparatów też jest droższy (mniejsza produkcja, inne komponenty - to "ich" powód).
Z jednej strony chętnie poprosiłbym Cię o namiar na tego elektronika, bo kontakt do dobrego specjalisty niestety może się przydać, z drugiej - mam nadzieję, że skorzystałeś z jego usług z pełną świadomością możliwych dalszych "niespodzianek". Jeśli chodziło o przerwane na skutek upadku ścieżki, to uraz musiał być naprawdę silny, i nie zdziwiłbym się, jakby po kilkunastu-kilkuset zdjęciach pojawiły się inne problemy. Jeśli coś nie działa bo "samo przestało", czasem wystarczy wymienić bezpiecznik (podobno w jakichś starszych trzycyfrowych zdarzało się to dość często) i sprzęt działa ponownie. Jednak jeśli "dostał" tak mocno, że poprzerywały się połączenia na płytce, to ta naprawa którą dokonał specjalista może być jedną z wielu kolejnych, i chyba żaden serwis nie dałby żadnej gwarancji na skuteczność takiej naprawy.