Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: Canon a Nikon a troska o klienta

  1. #11
    Początki nałogu Awatar homesicalien
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    295

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    podobno ma pojawić się następca i jednym z ficzerów będzie brak syfu na matrycy.
    Lol, coraz ciekawsze funkcje w tych aparatach się pojawiają.

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    Cytat Zamieszczone przez homesicalien Zobacz posta
    Lol, coraz ciekawsze funkcje w tych aparatach się pojawiają.
    Nooo A na końcu wyjdzie absolutny hit sezonu, aparat który robi zdjęcia i nie trzeba będzie się zapisywać do żadnej akademii
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  3. #13
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1 631

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    W Canonie to mi gruszka wystarcza do czyszczenia,
    Skoro tak mówisz. Mi nie wystarcza. Zawsze przyklei się coś co się już nie da zdmuchnąć. Może źle dmucham.

  4. #14
    Coś już napisał
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    54

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    Cytat Zamieszczone przez jellyeater Zobacz posta
    w Canonie na Żytniej płacisz chyba 100+VAT, a matryca potem brudniejsza niż przed czyszczeniem.
    Ja się z tym nie zgodzę. Wiele razy czyściłem matryce i naprawiałem tam u nich wszystko i nigdy nie byłem zawiedziony

  5. #15
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    551

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    Canon w trosce o klienta produkuje obiektywy spośród których można wybierać najostrzejsze - ku pełnemu zadowoleniu

  6. #16
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1 631

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    Ja się z tym nie zgodzę. Wiele razy czyściłem matryce i naprawiałem tam u nich wszystko i nigdy nie byłem zawiedziony
    Kwestia szczęścia. Ja miałem dość po jednym razie. Zwłaszcza, że impreza droga.

  7. #17
    Coś już napisał
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    54

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    Cytat Zamieszczone przez jellyeater Zobacz posta
    Kwestia szczęścia. Ja miałem dość po jednym razie. Zwłaszcza, że impreza droga.
    W każdym serwisie zawsze jest drogo ale wolę zanieść tam sprzęt niż do "Zenka co ma zakład gdzieś pod lasem"

  8. #18
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1 631

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    W każdym serwisie zawsze jest drogo ale wolę zanieść tam sprzęt niż do "Zenka co ma zakład gdzieś pod lasem"
    akurat w tym wypadku to Canon jest ostro w lesie. Dojazd mają nieciekawy. Zresztą nie do końca poszło o cenę. Tylko o jakość. I chamski napis, że nie ma żadnych reklamacji. Możesz na miejscu założyć obiektyw, zrobić zdjęcia stwierdzić że dalej brudno. A potem sobie iść.

  9. #19
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jul 2011
    Miasto
    Wwa
    Wiek
    54
    Posty
    449

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    Jak mocno atechnicznym człowiekiem trzeba być, aby oddawać lustrzankę do serwisu na czyszczenie matrycy ?
    5D 50/1.8 STM + 100/2.8 L IS USM

  10. #20

    Domyślnie Odp: Canon a Nikon a troska o klienta

    Cytat Zamieszczone przez Kwapiszon Zobacz posta
    Jak mocno atechnicznym człowiekiem trzeba być, aby oddawać lustrzankę do serwisu na czyszczenie matrycy ?

    zdziwiłbyś się ...

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •