Cytat Zamieszczone przez Kajto Zobacz posta
Niestety muszę dołączyć do bardzo rozczarowanych użytkowników GoPro, klientów Vobis.pl. Moja kamera użyta raz (słownie jeden raz)podczas snoorkowania z moim niepełnosprawnym synem. W trakcie tej niepowtarzalnej przygody bardzo szybko się wyłączyła. Okazało się, że jest rosa w środku a woda słona. Po oględzinach - pęknięta obudowa przy zawiasie. Po powrocie do kraju wysłałem do Vobis.pl. Oni dalej do serwisów itd. Jaka diagnoza? Oczywiście nieprawidłowe użytkowanie w wyniku, którego uszkodziłem (!) obudowę. Kamera nie może zostać naprawiona !
To ja się pytam: na czym polega nieprawidłowe użytkowanie obudowy (ochronnej jak by nie było) w kamerze sportowej "Pro" w wodzie? Były wstrząsy? Upadła ?
Ważne aby klient wydał kasę i do widzenia. Taki jest dzisiaj Vobis.pl i jego operator i-Terra Sp. z o.o. A pamiątki z wakacji niepełnosprawny dzieciak nie ma a ja nie będę miał pamiątki po nim...
Omijajcie Vobis a na Go Pro szkoda pieniędzy to lipa te obudowy!

czesc Kajto,

jesli na gwarancji, to vobis powinien przyjac na gwarancje. Czy naprawa gwarancyjna sie nalezy czy nie.. to juz decyduje dystrybutor u ktorego zaopatrzyl sie vobis badz tez serwis producenta.

jesli vobis bede dalej upieral sie przy swoim, wowczas sprobuj juz bezposrednio u producenta. Dluga i mozolna to droga, ale moze warto.