Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Ja - Fotograf ślubny

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2013
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    4

    Domyślnie Ja - Fotograf ślubny

    Po przeczytaniu wątku pod moim aż strach się o coś zapytać bo zostanę zgnieciony za brak wiedzy, ale co tam Forum przeglądam od dłuższego czasu nigdy nie potrzebowałem nic napisać aż do dnia dzisiejszego. To że nic na tym forum nie napisałem i jestem tu w pewnym sensie nowy nie oznacza że jestem "zielony" Przybywam z pytaniami do Was forumowicze Tytuł wątku mówi sam za siebie, chce być fotografem ślubnym. Nie dlatego że kasa po prostu zawsze tego pragnąłem. Moja dotychczasowa praca jest ok, ale nie jestem spełniony i nadszedł czas to zmienić. Odłożyłem odpowiednią kwotę na sprzęt oraz na kształcenie się pod kierunkiem fotografa ślubnego. Nie rezygnuję w tej chwili z mojej obecnej pracy zamierzam do końca obecnego roku posiąść wiedzę pozwalającą mi wykonywać ten zawód i od 2014 roku zrezygnować z pracy i robić to co pragnę. Nie chcę zadawać miliona pytań na forum dlatego szukam konkretnych warsztatów które przygotują mnie do tej profesji. Pytanie kieruje do Was czy jest możliwość odbycia szkolenia kształcącego stricte do fotografii ślubnej? Zakładając że podstawy mam "ogarnięte". Czego bym oczekiwał od takiego szkolenia ? Na pewno żeby ktoś powiedział mi jak ustawiać aparat w danej sytuacji, jak kadrować, na co zwracać uwagę itd. Chciałbym czytać książki ale na tą chwilę nie mam na to czasu chodź bardzo bym chciał ale z miłą chęcią z korzystam z Waszej podpowiedzi jakie warto przeczytać. Żeby nie rozpisywać się za dużo, bo kto będzie chciał to czytać Zakończę słowami, będzie ciężko ale dam radę

  2. #2
    Bywalec Awatar KrzysiekT
    Dołączył
    Feb 2009
    Miasto
    Kraków
    Posty
    141

    Domyślnie Odp: Ja - Fotograf ślubny

    Cytat Zamieszczone przez pstrykacz Zobacz posta