Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Wymiana filtru IR w 350D

  1. #11
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez VANT
    @RadiB
    sory ale pieprzysz trzy po trzy.....

    Publiczny warning - slownictwo i stosunek do forumowiczow.

    Przy nastepnym wyskoku zaczna ci sie procenty pojawiac pod nickiem .

  2. #12
    Bywalec
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Deep Space 9
    Wiek
    47
    Posty
    185

    Domyślnie

    @Vitez
    sorki ale mnie poniosło jak co poniektórzy fantazjują i wprowadzają w błąd innych....
    @RadiB
    Naklejka "made in china" sugeruje jednak przewage pracy recznej w procesie - koszty automatyki sa identyczne dla produkcji w dowolnym miejscu swiata, koszty pracy recznej i transportu nie.
    i tu się mylisz....
    Większość kluczowych elementów jest wytwarzna automatycznie....personel w takiej fabryce głównie zajmuje się pakowaniem lub przygotowaniem produkcji, ewentualnie składaniem w całość kliku gotowych elementów....to tak jak składanie klocków lego....nikt już nie lutuje scalaków ręcznie czy wykonuje jakieś inne skomplikowane operacjie.....szkoda czasu i pieniędzy....
    Czysta pieńdziesiątka + siakieś szkiełka..... + LowePro Nova 1AW + Velbon DF50 + całkowity brak czasu + coś tam jeszcze

  3. #13
    Bywalec
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Cieszyn / Turyn
    Posty
    116

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szymon
    Co do tych sterylnych warunków, to raczej nie chcą niż nie mogą.
    Cóż, najwidoczniej nie zależy im na podniesieniu poziomu usług... Choć z drugiej strony to ciekawe jakie ceny by dyktowali za naprawy w takiej komorze Jednak brak konkurencji nie jest dobry - przynajmniej byłaby jakaś namiastka rywalizacji i walki o klienta.

  4. #14
    Początki nałogu Awatar marabut199
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    London (UK)
    Posty
    269

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nol
    Cóż, najwidoczniej nie zależy im na podniesieniu poziomu usług... Choć z drugiej strony to ciekawe jakie ceny by dyktowali za naprawy w takiej komorze Jednak brak konkurencji nie jest dobry - przynajmniej byłaby jakaś namiastka rywalizacji i walki o klienta.
    Podejrzewam, ze Canon Inc. nie specyfikuje wymiany samego filtru jako autoryzowanej serwisowej naprawy a tylko wymiane calego zespolu (filtr + matryca) fabrycznie zmontowanego i uszczelnionego. Dlatego tez nie wyposaza serwisow w komory bezpylowe.
    Zaczynalem DRUHEM...teraz tez mam plastikowy aparat.:rolleyes:

  5. #15
    Bywalec
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Niemcy
    Wiek
    50
    Posty
    176

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez VANT
    @RadiB
    i tu się mylisz....
    Mysle ze nie. Zawodowo zajmuje sie projektowaniem elektroniki, czesc obowiazkow to przygotowanie produktu do produkcji, w tym optymizacja pod montaz. Posiadam troche doswiadczenia z produkcjami rzedu 10e6 U/Y, wiem jak wygladaja linie i procesy, spedzam rocznie pareset godzin w fabrykach - masz podobne doswiadczenia czy sugerujesz sie wiedza zdobyta z filmow z Hollywood lub wyczytana w internecie?

    Cytat Zamieszczone przez VANT
    Większość kluczowych elementów jest wytwarzna automatycznie....
    To sie zgadza - przynajmniej polowicznie. W maszyne wklada sie z jednej strony PCB, po bokach rolki z smd, z tylu wypadaja gotowe plytki. Nastepne kroki - ICT, sticklead, dzielenie kompletow na pojedyncze PCB, montaz sa procesami recznymi - automatyzacja tego sie nie oplaca.

    Cytat Zamieszczone przez VANT
    nikt już nie lutuje scalaków ręcznie czy wykonuje jakieś inne skomplikowane operacjie.....
    Czesciowo masz racje - ale tylko czesciowo. SMD montuje sie na liniach, "skomplikowane" elementy montowane TH to zazwyczaj proces reczny. Skladanie podzespolow w calosc tez. Plytki ktore odpadly podczas wizualnej kontroli po lutowaniu lub w ICT sa naprawiane recznie (BTW: przelutowanie "scalaka" nie nalezy do skomplikowanych operacji).

    @Nol:
    Naprawde nie masz sie czym przejmowac. Pracownik servisu wykona naprawe z ta sama jakoscia jak fabryka. Jak tlumaczylem juz wyzej, komora jest niezbedna przy duzej ilosci - pojedyncze sztuki mozna naprawic na biurku, trzeba tylko przed naprawa posprzatac

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •