Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Serwis Honest w Poznaniu - wielka ściema?

Widok wątkowy

  1. #9

    Domyślnie Odp: Serwis Honest w Poznaniu - wielka ściema?

    Sprzęt (zalany aparat + 2 obiektywy) zaniosłem do Honestu 6 czerwca. Kobieta nigdy nie wiedziała co się ze sprzętem dzieje: wie "technik" albo musi sprawdzić w "systemie" (kto miał z nimi do czynienia wie o czym piszę). Klient dowiaduje się, że ma zadzwonić za godzinę lub 2-3 dni, a wtedy pani będzie wiedzieć, albo ma poczekać, a pani wyśle SMS lub maila. Od czerwca ani razu ta pani nie zadzwoniła ani nie napisała. Gdy ja się z nią kontaktuję to albo nie odbiera, albo odbiera i nic nie mówi (tzn. słychać, że coś się w tle dzieje ale w słuchawce nikt nie odpowiada...), albo jeśli już pani raczy się odezwać to znowu kłamstwa, że pani oddzwoni gdy się dowie lub napisze SMS/maila. Niezależnie od tego ile razy wcześniej już się jej podawało telefon i adres mailowy, trzeba go znowu podać, bo pani chce go sobie zapisać. Niestety pani ma jeden nr telefonu - do pracy i prywatnie, dlatego, gdy pewnej pięknej soboty o godzinie 14.00 do niej zadzwoniłem, żeby się dowiedzieć, kiedy będzie aparat naprawiony, to naskoczyła na mnie, że zajmuję jej prywatny czas, który może lepiej spędzać np. z dzieckiem, bo ona w soboty pracuje do 13.00...
    W końcu po niemal 3 miesiącach wydzwaniania do nich, otrzymałem SMS z wezwaniem po odbiór sprzętu. Okazało się, że mam naprawiony tylko jeden z obiektywów. Oczywiści zdziwiłem się, że dostałem SMS z "wezwaniem" po odbiór sprzętu, a pani oddaje mi tylko jeden z obiektywów. Wówczas pani odpowiedziała (kto z tą kobietą miał do czynienia wie w jaki sposób rozmawia klientami i jak to mogło wyglądać) "czy moim zdaniem obiektyw nie jest sprzętem!?" Odpowiedziałem, że owszem, ale do naprawy oddałem jeszcze aparat i drugi obiektyw. Na to pani mi wytłumaczyła, że to standardowy SMS, który wysyłają do każdego klienta, a ona przecież nie będzie sprawdzać każdego klienta, co który zostawił do naprawy. (tak powiedziała, naprawdę). Zapłaciłem 180 za obiektyw, naprawa drugiego miała być dużo droższa i miała kosztować prawie tyle co nowy obiektyw. Poprosiłem więc, żeby go nie naprawiali, ale jednak będę go chciał odebrać. No to pani znowu na mnie: czy ja chcę żeby go ona teraz skręcała śrubokrętem... Ja, zdziwiony, że odbiorę go razem z aparatem. "To dobrze, że nie chce pan, żebym go teraz musiała skręcać śrubokrętem". Mniej więcej tak prowadzi się z tą panią rozmowy. Często firma jest zamknięta, na drzwiach jest kartka z numerem tel. i trzeba do nich dzwonić i około godziny czekać, aż ktoś się pojawi. Dla kogoś spoza Poznania to wyprawa co najmniej na pół dnia. Umówiłem się z panią, że w ciągu tygodnia wyśle maila z informacją kiedy aparat będzie do odbioru.
    Minęły dwa miesiące i nic. poszedłem do powiatowego rzecznika konsumentów. Rzecznik zadzwonił do kobiety i dowiedział się, że aparat jest naprawiony i następnego dnia kobieta ma mi go wysłać. Po kolejnych dwóch tygodniach poszedłem do radcy prawnego, który wysłał do kobiety ostateczne przedsądowe wezwanie do zwrotu sprzętu i wyznaczył termin 3 dni. Kilka dni po upływie tego ostatecznego terminu, udało się w końcu prawnikowi do niej dodzwonić i dowiedział się, że pani aparatu nie wysyła bo w tym wezwaniu, które dostała nie ma zapewnienia, że ja zapłacę za przesyłkę (gdy byłem u rzecznika, omówiliśmy oczywiście, że koszt wysyłki pokryję...). Prawnik zapewnił ją, że zapłacę, a ona zapewniła, że następnego dnia wyśle prawnikowi SMS z nr przesyłki. Już ponad tydzień minął, a prawnik SMSa nie dostał. To proste: gdy klient, rzecznik konsumentów lub prawnik odkładają słuchawkę dla kobiety sprawa już nie istnieje.

    Proszę o informację jak się zakończyły sprawy innych, którzy pisali w tym wątku, a może jeszcze ktoś ma podobny problem z firmą Honest z Poznania. Może wspólnie, gdy zgłosimy sprawę na policję (wykroczenie z art. 284 kk o którym pisał do tej firmy mój prawnik) lub do sądu z powództwa cywilnego? Może ktoś poniósł jakieś straty lub koszty (np. na wynajęcie aparatu od kogoś innego). Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak ten problem załatwić.
    Ostatnio edytowane przez jacek1 ; 19-12-2013 o 14:52

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •