Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: CS6 - Camera Raw - suwaki

Widok wątkowy

  1. #16
    Pełne uzależnienie Awatar RobertON
    Dołączył
    Dec 2012
    Miasto
    Gorzów Wlkp.
    Wiek
    61
    Posty
    2 190

    Domyślnie Odp: CS6 - Camera Raw - suwaki

    Po wywołaniu RAW-a i wstępnym ostrzeniu w ACR/LR - maskowanie z Alt-em wg potrzeb, Ilość 25-70, Promień - 1, Szczegół 25-40.
    Trzeba to korelować z Reducją szumu.

    Dalsze ostrzenie w PS/PSE, maska wyostrzającą USM z nastawieniem Wartość 300; Promień 0,3; Próg 0.
    Krycie w zależności od potrzeb od 40 do 80%

    Inny prosty sposób końcowego ostrzenia, ale dość drastyczny i trzeba być ostrożnym w PS/PSE
    - Filtr/Stylizacja - Płaskorzeźba
    - Wartość od 0,3 do 5
    - Intensywność - wg potrzeb od 50 do 100%
    - Mieszanie - Ostre światło
    - Krycie wg potrzeb.

    Inne ostrzenie końcowe w PS - akcja Janusza Body albo w PSE akcja Ultra-Sharpen 7.0 Pro Roberta Barnetta.


    Jeżeli używasz wywoływarki DxO Optics Pro, to tam też jest USM, ale nie można z tym przesadzić, bo nie ma regulacji krycia.
    Wskazane 100/0,5/4, ale raczej mniej niż więcej.

    Dzięki uprzejmości Kolegi jan pawlak, używałem TopazRemask, ale zastąpiła to wtyczka Moduł Wyodrębniający w PSE.
    Za to Topaz Denoise jest znakomity i każde zdjęcie lekko odszumiam po wywoływaniu w ACR/LR czy DxO.

    P.S. Ale i tak dopiero się uczę i mam nadzieję, że nie popełniłem błędów w powyższym "przepisie".
    Ostatnio edytowane przez RobertON ; 01-08-2014 o 10:35

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •