Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: [KamWaw89]Moja galeryjka - początki poważniejszej fotografii

  1. #1

    Dołączył
    Sep 2012
    Miasto
    Kęty
    Posty
    10

    Domyślnie [KamWaw89]Moja galeryjka - początki poważniejszej fotografii

    Witam wszystkich użytkowników Forum Canon Board, nazywam się Kamil i mam 24 lata. Fotografią zajmuję się od paru lat, ale w tym roku zacząłem traktować ją bardziej na poważnie, aby w przyszłości uczynić ją żródłem zarobku. W tym temacie będę przedstawiał swoje fotografie - aktualne i te z dawniejszych czasów. Opinie mile widziane, chciałbym wiedzieć co poprawić i na co zwracać większą uwagę

    Sesja małżeńska Anety i Marcina:

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    6.

    7.

    8.

    Liczę na konstruktywną krytykę
    Ostatnio edytowane przez KamWaw89 ; 22-07-2013 o 12:43

  2. #2
    Początki nałogu
    Dołączył
    Aug 2010
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    56
    Posty
    280

    Domyślnie Odp: Moja galeryjka - początki poważniejszej fotografii

    Gdybyś nie napisał że to sesja małżeńska to zapewne nikt by na to nie wpadł :-). Bo widać dziewczę w sukience i faceta w dżinsach i koszulce w kratkę, a nie Parę Młodą...
    A w temacie: na pierwszym zdjęciu razi mnie obskurne tło, które na dodatek niepotrzebnie przyciąga wzrok.
    W zasadzie wszystkie fotki mniej lub bardziej przepalone, na większości MZ za mały kontrast. Na 6. i 8. postacie ledwo odcinają się od tła.
    300V, 50D, S 17-50/2,8, S 70-200/2,8, czarny plecaczek, którego nie noszę ;-)

  3. #3
    Uzależniony Awatar centur
    Dołączył
    Nov 2011
    Miasto
    Pomorze
    Posty
    766

    Domyślnie Odp: Moja galeryjka - początki poważniejszej fotografii

    cóż tu napisać, tak foci 90% polskich ślubniaków w 'określonym' przedziale cenowym. Radzę podglądać najlepszych,w necie jest naprawdę w czym wybierać a konkurencja fotografów jest przeogromna....