Cytat Zamieszczone przez Przemoc
Przykład świetnie pokazuje jak ważne w sprzedaży są odpowiednio skorelowane instrumenty marketingowe (produkt, dystrybucja, promocja, cena).

Produkt - miał jaki miał :-D ,
Dystrybucja - docierał do klienta sam,
Promocja - sprzedaż osobista (sprzedawał również siebie:-D)
Cena - dopiero odpowiednio wysoka uwiarygodniła produkt.

A co do krzywych popytu to pewnie masz rację, ale ja nie potrafię tego zweryfikować.
Może raczej inaczej:
1/Wiedział jaki ma produkt
2/Wiedział jaką ma grupę docelową
3/Wiadomości te przełożył na odpowiednia strategię marketingową
4/Odniósł sukces
Myslałeś dlaczego kupujesz np.Colgate a nie Blendamed??? Skład,smak,zapach tych past jest niemal identyczny/ niedoodróznienia w badaniach na grupie focusowej 600 osób/ - dlatego tyle wali się w reklamę.
A krzywa sprzedaży? Niwewielki nakład w drobne kłamstewko reklamowe trochę wykresów z konkurencja i... jesteś kupiony. Kupujesz szkła np.L a soczewki produkuje "dang mi chun"Ltd w Chinach.