Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Zestaw do imprez okolicznościowych

  1. #1
    Początki nałogu Awatar maciek12ss
    Dołączył
    Aug 2012
    Wiek
    39
    Posty
    492

    Domyślnie Zestaw do imprez okolicznościowych

    miałem okazję fotografować 2 wesela u znajomych i dlatego założyłem ten temat. Jako że zdjęcia podobały się nawet bardzo młodym zacząłem zastanawiać się czy nie zabrać się za temat trochę bardziej profi. Wiem wiem jestem początkujący. W planach mam na początek być drugim fotografem towarzysząc znajomej która zajmuję się tym zawodowo. Ptałem w UP w mjej miejscowości o dotacje na sprzęt najprędzej pieniążki będą w październiku więc mam trchę czasu aby się nad tym głebiej zastanowić i doszlifować umiejętności. Ostatnie dwa wesela robiłem swoim 600d + kit + sigma 70-300. Sigma przy dobrym świetle dawała ładne zdjęcia za zewnątrz a kitem leciałem przyjęcie. Błyskałem wbudowana lampa rewelacji nie ma ale radziłem sobie jak mogłem i całkiem przyzwoicie to wyszł porównując zdjęcia do kolegów po fachu których mam na dysku pare wesel ( byłem gościem i takowe dostałem od młodych na pamiątke). Poruwnując swoje zdjęcia do profi zauważyłem ze dobrze kadruje uchwycam ciekawe momenty w ciekawy sposób ale brakuje mi światła . Plany na dzień dzisiejszy odnośnie sprzętu są takie :
    1. Zostawiam 600D kita i sigmę jako zapas.
    2. Zakup 6D
    Powyższe wiem na pewno.
    A teraz sedno tematu. Wymyśliłem sobie i po małych doświadczeniach zauważyłem czego mi mniej więcej brakuje z obiektywów.
    Plan zakupu :
    1. C 50 1.4
    2. C 80 1.8
    3. c 16-35 2.8
    4. Lampa EX600

    Plus akcesoria : Zapasowe 2 baterie, 4 karty pamięci 16gb ( mam jedną ) , Statyw, blenda, pas na biektyw, komputer+ mnitor+ oprogramowanie.
    Mam też zamiar wziąć udział w szkoleniu z obróbki zdjęć.

    Pytania: