Cytat Zamieszczone przez RomanS Zobacz posta
Nigdy bym sobie nie pozwolił na takie stwierdzenie, może przez to że gdy byłem dzieckiem oglądałem jak powstają szkła soczewkowe.
Dla celów filmowania powstają jeszcze lepsze i droższe obiektywny i nik się temu nie dziwi.
No i radził bym się przyglądnąć uważnie zdjęcią z linków które zamieściliśmy.
Szkła Cine to zupełnie inna bajka i to z wielu powodów: popyt na te szkła jest mocno ograniczony, przez co ceny muszą być wysokie bo projektowanie jednak kosztuje. Po drugie budżety w filmie są nieporównywalne z budżetami przeznaczanymi na zdjęcia. Po trzecie: Samyang pokazuje, że te ceny wcale nie muszą być wiele wyższe, bo różnica w cenie pomiędzy wersją foto a cine w przypadku samiego to jakieś 300 zł. No i nie upierałbym się, że te szkła do filmu są lepsze, bo niby w czym są lepsze?