Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Dylemat początkującego. Co kupić?

Mieszany widok

Domyślnie Dylemat początkującego. Co kupić?

Witam wszystkich serdecznie,

zacznę może od tego, że jestem początkującym fotografem. Potrzeba zakupu zrobiła się z innej pasji, o czym za chwilę Chciałbym się Was poradzić jaki aparat kupić na początek do fotografowania głównie potraw i kręcenia wideo (vlog, materiały pokazowe, itp.). Ponad to zależy mi na możliwości podłączenia zewnętrznego mikrofonu i obracany wizjer.

Do rzeczy. Trochę poszperałem w internecie i rozsądnym wyborem wydaje się być Canon 600D (jeżeli macie jakieś inne propozycje w przedziale 2000-3000 to chętnie przeczytam, chciałbym tylko zastrzec, że skłaniał bym się ku dolnej granicy widełek cenowych ze względu na chęć dokupienia dodatkowego sprzętu). Znalazłem dwie oferty dotyczące tego modelu: Canon EOS 600D + 18 - 55 mm IS II - Dobra cena, Opinie w Sklepie RTV EURO AGD oraz Canon EOS 600D + 18 - 55 mm DC III - Dobra cena, Opinie w Sklepie RTV EURO AGD . Problem w tym, że nie mogę znaleźć różnicy między dwoma obiektywami.

Z góry dziękuję za porady.

Pozdrawiam

Uzależniony Awatar centur
    Miasto
    Pomorze

Domyślnie Odp: Dylemat początkującego. Co kupić?

600d to dobry wybór natomiast różnica między obiektywami jest taka że jeden jest stabilizowany (IS) a drugi nie, zawsze bierz ten pierwszy...
    http://www.obiektywni.pl/autorzy/aut...68-0-0-0-0.php
    http://www.canon-board.info/galerie-...karaiby-84676/
    Sprzęt: C650D+BG-E8, T17-50/2.8, C550EX dawniej: C20D, C300D, G3, S70-200/2.8, C50/1.4, T17-35/2.8-4.0, T90/2.8 macro...

Bywalec Awatar McMelassa
    Miasto
    Chodzież