Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: ustawienia lampy zewnętrzej

Mieszany widok

Coś już napisał Awatar Sieku

Domyślnie ustawienia lampy zewnętrzej

Witam Kupiłem niedawno lampe YN-568EX i nie mam jeszcze do niej wyzwalaczy oraz reszty gratów póki co jest zamontowana tylko na aparacie .
    A moje pytanie jest takie jak dobrać błysk do otoczenia i jak ustawiać moc zależnie od warunków ??? czy jest na to jakiś uniwersalny sposób czy tak jak gdzieś czytałem zaczynamy od środka mocy i zależnie od tego jak potrzeba idziemy w górę i w dół ??? i do jakich sytuacji najlepiej przydaje się lampa na aparacie ???
    może pytania wydają się dziwne ale w lampach jestem jeszcze zielony

Uzależniony Awatar poszukiwacz2006
    Miasto
    dawna stolica

Domyślnie Odp: ustawienia lampy zewnętrzej

Cytat Zamieszczone przez Sieku Zobacz posta
    Witam Kupiłem niedawno lampe YN-568EX i nie mam jeszcze do niej wyzwalaczy oraz reszty gratów póki co jest zamontowana tylko na aparacie .
    A moje pytanie jest takie jak dobrać błysk do otoczenia i jak ustawiać moc zależnie od warunków ??? czy jest na to jakiś uniwersalny sposób czy tak jak gdzieś czytałem zaczynamy od środka mocy i zależnie od tego jak potrzeba idziemy w górę i w dół ??? i do jakich sytuacji najlepiej przydaje się lampa na aparacie ???
    może pytania wydają się dziwne ale w lampach jestem jeszcze zielony
    Ja najczęściej stosuję do rozjaśnienia cieni, zwłaszcza pod oczami, do wspomagania af-u gdy ciemno oraz do oświetlenia pierwszego planu :-)
    A tak odnośnie pozostałych pytań, to wybacz ale w kilku zdaniach nie da się tego wyjaśnić. Zacznij od lektury poradników, książek, których pełno w Empiku, lub na naszej giełdzie.
    Pozdrawiam
    Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
    hobbystycznie - brak czasu niestety :-(

Uzależniony
    Miasto
    TWOJA STARA